Semu Seguitori di a Strada di u Trenu à Alta Velocità

Semu Seguitori di a Strada di Trenu d'Alta Velocità: U Subsecretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Manisa, Aytaç Yalçınkaya, hà enfatizatu chì anu tenutu una riunione à a Direzzione Generale di TCDD nantu à u sughjettu è chì seguitanu u prublema.
A Municipalità Metropolitana di Manisa hà fattu una dichjarazione in quantu à a strada di u Prughjettu Ferroviario d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir in a sezione Manisa, chì riducerà a distanza di 824 chilometri trà Ankara è İzmir da 14 ore à 3 ore. 30 ore è XNUMX minuti.
Una decisione d'espropriazione d'urgenza hè stata presa da u Cunsigliu di i Ministri in quantu à u Prughjettu Ferroviario d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, in quale u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hà enfatizatu chì a strada ùn deve micca passà per a cità è Determinò una strada alternativa cù u so persunale da u primu ghjornu chì hè ghjuntu à l'agenda, è a nutizia hè stata informata in i media.Una dichjarazione hè stata da a Municipalità Metropolitana di Manisa. Dichjarà chì anu tenutu una riunione annantu à u sughjettu u luni 18 di lugliu à a Direzzione Generale di TCDD, induve u Direttore Regiunale di l'Autostrade hè ancu presente, Aytaç Yalçınkaya, Vice Secretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Manisa, hà dettu: "À a riunione, i prublemi di Gediz. A junction, chì deve esse fatta urgente, è u passaghju di u trenu d'alta veloce attraversu a linea fora di a strada di u circondu era in l'agenda.
U Pianu B di Inner City TCDD
Nutendu chì ancu a stazione induve serà custruitu u trenu d'alta velocità hè stata discussa in a riunione, u Vice-Segretariu Generale Yalçınkaya hà dettu: "Hè statu ancu discututu à a riunione chì a stazione deve esse custruita vicinu à a Terminale di Bus Intercity di a Municipalità Metropolitana di Manisa. è chì i citadini chì scenderanu da quì ponu facilmente passà à l'autoterminal. À a riunione, disegnu un novu prughjettu in a regione da u TCDD è a riunione torna à l'agenda. In fatti, sta decisione hè stata registrata in i verbali cù a firma di i presenti à a riunione. Tuttavia, dopu à a decisione di espropriazione, aghju chjamatu personalmente a Direzzione Generale di TCDD è aghju avutu l'infurmazioni. Da quì, ci anu dettu: "A linea passerà per l'area di a strada di u circondu, è in casu d'un incidente, a pianificazione di a cità internu hè ancu fatta".
Semu seguitori
Sottulineendu chì cum'è a municipalità metropolitana di Manisa, a so pusizione nantu à a strada di u trenu à alta velocità hè stata chjara da u principiu, u secretariu generale adjuntu Aytaç Yalçınkaya hà dettu: "U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hà dichjarazioni è studii riguardanti stu prublema in 2010. Hè ubligatoriu per a strada di u trenu d'alta velocità per passà per a strada circundante. Noi, cum'è Municipalità Metropolitana di Manisa, seguitemu stu prublema è continueremu à seguità. Seguiremu chì u prugettu da esse preparatu creà una soluzione per a Giunzione di Gediz è serà un prughjettu in u quale a Stazione di Treni d'Alta Velocità è a Stazione di l'Autobus seranu integrate l'una cù l'altri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*