2 miliardi d'investimentu da u Golfu à Turchia

2 miliardi di dollari d'investimentu da u Golfu à Turchia: Gökhan Ilgar, chì hà assai clienti in u Golfu, torna in Turchia cù investimenti enormi cum'è u General Manager di DISTRICTESTATES COMPANY OF KUWAIT. L'obiettivu di portà a capitale di u Golfu in Turchia, chì era 1 miliardi di dollari, hè stata rivista è aumentata à 2 miliardi di dollari.
Mentre a Turchia cuntinueghja à superà rapidamente l'impattu di u tentativu di colpu cù u settore di l'abitazione è l'accelerazione di l'investimenti, l'investituri di u Golfu ùn rinuncianu micca à Turchia. Gökhan Ilgar, chì hà assai clienti in u Golfu, torna in Turchia cù investimenti enormi cum'è u General Manager di DISTRICTESTATES COMPANY OF KUWAIT.
Esprimendu i so desideri à u populu turcu è à tutti i pulitichi, Ilgar hà dettu: "Condannemu u tentativu di colpu chì hè statu fattu in Turchia u 15 di lugliu di u 2016 cù l'odiu è a viulenza. Cum'è COMPANY DISTRICTESTATES DI KUWAIT, offremu i nostri migliori auguri à u presidente di a Republica di Turchia, SE Recep Tayyip Erdogan, à u primu ministru di a Republica di Turchia, u sgiò Binali Yıldırım, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale turca, u sgiò. İsmail Kahraman, è u Cumandante di e Forze Armate Turche, Capu di Staff Gen. Hulusi Akar ". disse.
Ilgar, chì hà riiteratu chì ci hè una piena fiducia in tutti l'organi esecutivi è in a Presidenza, in particulare in u Partitu AK di u guvernu, hà dettu: "U tentativu di colpu di u 15 di lugliu hè statu respinta in pocu tempu cum'è nimu in u mondu cù u sustegnu di i bravi. A nazione turca, è a nazione turca hà sappiutu risistiri à u colpu è e so cunsequenze, hà dimustratu una volta à u mondu sanu quant'ellu hè devotu à e so radiche, dicendu micca à i pussibbili colpi dopu. Ci hà datu u missaghju chì a stabilità cuntinuerà per esse più forte ". disse.
L'investimentu hè cresciutu à $ 2 miliardi.
Sottulineendu chì continuemu à travaglià per dirige i nostri investimenti è investitori in Turchia cù una motivazione più alta, cù a nostra fede in a stabilità di 14 anni in Turchia, Gökhan Ilgar hà dettu: "U nostru scopu prima di a fine di u 2017 hè 1 miliardi di dollari in u turismu. I settori di l'industria è l'agricultura, in particulare in i beni immubiliarii, avemu radduppiatu i nostri investimenti è rivisu u nostru scopu à 2 miliardi di dollari. Cridemu chì a Turchia ghjunghjerà i so scopi 3 cù prughjetti cum'è u 3rd Bridge, 2023rd Airport, Canal Istanbul, Körfez Crossing Osmangazi Bridge, Çanakkale Bosphorus Crossing Bridge, è Istanbul Bosphorus Tube Crossing. Cunsiderendu i mudelli di cummerciale chì sviluppemu è i nostri interessi cummerciale mutuali; Seremu onorati di cuntribuisce à questu scopu è di esse una parte di ellu, sia cù i nostri partenarii d'investimentu in i paesi di u Golfu sia cù e nostre cumpagnie ". utilizatu e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*