U Ministru hà annunziatu ... U futuru di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hè statu annunziatu

U Ministru hà annunziatu ... U futuru di a Stazione Haydarpaşa hè diventatu chjaru: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Arslan hà dettu chì a Stazione Haydarpaşa servirà cum'è stazione di treni inseme cù treni d'alta velocità.
Arslan hà dettu: "(Page di u veiculu di Yavuz Sultan Selim Bridge) U prugettu hè internaziunale è per quessa, l'offerta deve esse basatu nantu à i dollari. Quì, a tarifa di u dòricu di u 1 di ghjennaghju serà presu cum'è una basa è cunvertita in lira turca. U nostru pòpulu ùn passa micca quì cù dollari, solu u calculu hè basatu annantu à i dollari. Attualmente, e vitture da u ponte puderanu passà da 9 lire à 90 centesimi, è camioni da 21 lire à 29 centesimi. "Questa figura serà valida finu à a fine di l'annu", disse.
Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, Arslan hà dettu chì a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa continuarà à serve cum'è stazione di treni in Istanbul inseme cù i treni d'alta velocità.
Arslan hà dettu: "Ùn ci hè micca disturbazione in i nostri prughjetti. Facemu ogni sforzu per finisce tutti i nostri grandi prughjetti secondu i nostri scheduli, o ancu prima, se pussibule. Questu permetterà à a Turchia, chì cresce è diventa più forte, di marchjà in modu sanu versu i so obiettivi di 2023 è i prossimi obiettivi ".

1 Comment

  1. U fattu chì u portu in fronte hè ancu un portu di cruciera cuntribuisce à u turismu di u paese assai seriu. S'ellu succede, i turisti chì veneranu quì in ferrovia da Turchia è per avà da Georgia è Azerbaijan puderanu principià e so vacanze in u Mari Egeu è Mediterraniu ghjunghjendu nantu à e so navi da quì, è puderanu andà à i so paesi è cità cù u tour d'Istanbul è dinò cù DY.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*