U fabricatore di treni di Cina CRRC co-investi in India

U fabricatore di treni di China CRRC hà fattu un investimentu cumunu in India: CRRC, u più grande fabricatore di treni d'alta velocità in Cina, hà annunziatu chì a prima fabbrica di a cumpagnia stabilita cù un investimentu cumuni hè stata aperta in India u 20 d'Aostu.
CRRC, u più grande fabricatore di treni d'alta velocità di a Cina, hà annunziatu chì a prima fabbrica di a cumpagnia, stabilita cù investimenti cumuni, hè stata messa in serviziu in India u 20 d'Aostu.
Questa hè a prima fabbrica di treni stabilita da CRRC in Asia Meridionale.
L'impresa CRRC Pioneer (India) Electric Co. Ltd", hè stata creata cù un capitale di 63 milioni 400 mila dollari americani in cuuperazione cù CRRC Yongji Electric da a Cina è Pioneer Trading Company da l'India. A cumpagnia chinesa pussede u 51 per centu di l'azzioni, è a parte indiana pussede u 49 per centu.
A funzione principale di a facilità cumuna hè di pruduce è riparà generatori di treni, è ancu di furnisce un supportu tecnicu per e linee ferroviarie domestiche. A cumpagnia hà attualmente 17 persunale lucali.
L'India hà unu di i più grandi sistemi ferroviari in u mondu. L'India, chì hà 64 mila chilometri di ferrovia, cumprà più di 2 mila generatori ogni annu.
CRRC hà intrutu in u mercatu indianu in u 2007 è furnia vagoni di treni è parti cum'è metro, locomotive è generatori à stu paese. I prudutti di CRRC, chì anu ricevutu ordini per quasi 300 vagoni di metro, sò usati in cità cum'è a capitale New Delhi, Mumbai è Kolkata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*