A ferrovia Nord-Sud hà marcatu a tripla cima in Baku

A ferrovia Nord-Sud hà marcatu u summit tripartite in Baku: Mentre Baku hà accoltu un summit impurtante ieri, u furmatu tripartite chì hà riunitu i capi di Azerbaijan, Russia è Iran per a prima volta attirò l'attenzione. In a dichjarazione cumuna chì anu accettatu, i dirigenti anu enfatizatu a lotta cumuna contra u terrurismu internaziunale, a cooperazione ecunomica regiunale è a cooperazione cumuna per i prughjetti di trasportu energeticu. U prughjettu di a ferrovia da u Nordu à u Sud hè statu presentatu cum'è u prublema più impurtante per i trè paesi.
A pruposta di u presidente iranianu Hassan Rouhani di tene a prossima cima in Teheran hè stata ancu accettata.
Stu summit, tenutu in u Centru Heydar Aliyev in Baku, si terrà in St. Prima di un altru summit tripartitu chì si terrà in San Petruburgu, cuntatti impurtanti sò stati tistimuniati. Dumane, Putin si scontra cù i Presidenti di l'Azerbaijan è l'Armenia per discutiri u tema Nagorno-Karabakh.
Parlendu à u summit, Putin hà enfatizatu chì si sò riuniti per a prima volta in u formatu di cooperazione tripartita cù l'Iran è l'Azerbaijan è hà dettu: "Oghje apremu una nova pagina in e nostre relazioni. Un tali formatu era necessariu. Tutti i trè paesi sò disposti à coordinà i prublemi regiunale è glubale è rinfurzà u cummerciu multilaterale è e relazioni economiche.
U prughjettu chì hà lasciatu a so marca nantu à a cima era a linea ferroviaria Nord-Sud:
A linea di ferrovia Nord-Sud, chì a Russia, l'Iran è l'India accunsenu in u 2000, è dopu Bielorussia, Kazakistan, Tadjikistan, Kirghizistan, Armenia è Azerbaijan si sò uniti in certi tappe, hè custituita da trè rotte.
U trasportu nantu à a strada trans-Caspia hè realizatu trà i porti di Astrakhan, Olya è Makhachkala in Russia è i porti Iraniani Enzeli, Emirabat è Noushehr. A strada orientale passa per u Kazakistan è u Turkmenistan, cunghjuntendu a Russia è l'Iran.
A strada occidentale passa per Astrakhan è Makhachkala è ghjunghje à a fruntiera iraniana via Azerbaijan. Hè previstu di stabilisce a linea Astara-Reşt-Kazvin, chì hè in custruzzione nantu à sta strada, è a nova linea ferroviaria chì passa per l'Azerbaijan trà Russia è Iran. Tutte e trè rotte passanu per l'Iran è ghjunghjenu à u Golfu Persicu è l'India.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*