Samsun Tram Andà à Canik Da u 15 d'Aostu

Tram in Samsun andà in Canik da u 15 d'aostu : Tram in Samsun andà in Canik da u 15 d'aostu ! Ci hè solu uni pochi di ghjorni finu à l'apertura di a parte finu à u Gar-Mavi Işıklar Education, Recreation and Rehabilitation Center-Camp in u sistema ferroviariu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Samsun.
Cù a linea supplementaria di 14 chilometri chì deve esse custruita trà Gar è Tekkeköy in Samsun, u sistema ferroviariu aumenterà à 30 chilometri è i citadini anu l'uppurtunità di andà in u distrittu di Tekkeköy da l'Università Ondokuz Mayıs in trenu. U 15 d'aostu serà l'apertura di a nova strada. U 10 d'ottobre, tutta a linea serà cumpletata.
In u primu locu, l'apertura di a rùbbrica finu à i Blue Lights hà da esse u 15 d'Aostu. Cù l'apertura di sta strada, un totale di altre 4 fermate, vale à dì Kılıçdede, Samsunspor, Doğupark è Mavi Işıklar, seranu messe in serviziu dopu a Gar Station in a direzzione est di a linea di tram. A durata tutale di sta nova linea serà più di 3 km. In a tappa dopu, l'apertura di novi rotte si ferà gradualmente. L'apertura di novi rotte serà apertu gradualmente dopu u 15 d'aostu.
In questu cuntestu, e squadre affiliate à a Municipalità Metropolitana di Samsun entranu in un travagliu febbrile per furmà a nova linea finu à u 15 d'Aostu. E squadre cuntinueghjanu u so travagliu à piena velocità per portà a nova strada à u serviziu di i citadini, sguassendu l'ultimi prublemi nantu à a linea ferroviaria è à e tappe cù un travagliu rapidu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*