U ponte Yavuz Sultan Selim hè liberu finu à u 31 d'aostu

U ponte Yavuz Sultan Selim hè liberu finu à u 31 d'aostu: u ponte Yavuz Sultan Selim, chì unisce i dui lati di Istanbul per a terza volta, hè statu apertu cù una ceremonia à a quale i capi di u mondu anu assistitu. U presidente Erdoğan hà annunziatu chì u cruciamentu di u ponte serà liberu finu à a notte di u 31 d'aostu. U primu ministru Yıldırım hà dettu: "Tutti i camioni, autobus è camioni chì passanu per u ponte Fatih Sultan Mehmet ùn puderanu micca entre in a cità dopu dumane".
I dui lati di Istanbul si sò riuniti per a terza volta cù u Ponte Yavuz Sultan Selim.
U ponte hè statu messu in serviziu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman, u primu ministru Binali Yıldırım è parechji dirigenti mundiali.
GRATIS FINA U 31 AGOSTO
Parlendu à a ceremonia, u presidente Erdoğan hà dettu: "Vi dugnu una bona nutizia. Pocu hè statu passatu quì, seremu ghjusti. Sin'à a notte di u 31 d'aostu, a traversata di u ponte serà libera.
ERDOĞAN: C'ERANTU FATTI, MA CUSTRUIAmu U PONTE
In u so discorsu, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu stabilitu a fundazione di u ponte cun grande entusiasmu. Ci era quelli chì facianu e so onda, è ci sò quelli chì dicianu ch'elli ùn a farianu micca. Avemu dettu chì a faremu, è s'è Aleppu hè quì, l'ellu hè quì, avemu fattu. Avete chjamatu u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu. Ci hè un Marmaray sottu u Bosforu. Speremu, avemu apertu u Tunnel Eurasia u 20 dicembre. Cù u ponte chì avemu apertu, culligamu i cuntinenti per a terza volta sopra u mare. Stu ponte hè un pioniere in quantu à furnisce un passaghju à roti è ferroviari. Stu ponte serà u pioniere di parechje publicazioni in u mondu. I filmi mundiali seranu girati quì, vi vede questu. Spergu chì finiscemu i preparativi per Kanal Istanbul. Facemu ancu preparazioni per u Ponte di Çanakkale. Perchè sò ghjilosi di noi, hè per quessa. Apriremu u terzu aeroportu in 3. Ci hè ancu u grande tunnel di Istanbul di trè piani. Tutti l'indicatori in l'ecunumia si movenu in una direzzione positiva.
Usanu i zitelli di 12-13 anni cum'è attentati suicidi. Questi ùn sò micca musulmani. A nostra religione hè una religione di pace. Hanu impurtatu a nostra religione, ma sguassemu ancu stu ghjocu.
U 26 d'aostu di u 1071 hè u 945 anniversariu di a vittoria di Manzikert è l'iniziu di a Grande Offensiva in u 1922, cusì l'apremu oghje.
"Obiettivu di l'unità cù l'attaccu à KILIÇDAROĞLU"
U 15 di lugliu era a data quandu u ghjocu ghjucatu parechje volte in u passatu hè statu rottu. Quandu a Turchia ùn hà micca fiascatu è u tentativu di colpu falliu, anu dimustratu di novu a so vera faccia cù u PKK è DAESH. Quandu Turchia ùn hà micca fattu un passu in daretu in a lotta contru u terrurismu, quandu l'operazione Jarablus hà iniziatu, anu perseguitu novi operazioni. Hè cusì chì l'attaccu à u Signore Kılıçdaroğlu deve esse evaluatu. A vista di l'unità hè stata mirata, sta maghjina li fece pazzi. Vogliu ringrazià Kılıçdaroğlu per a so prudenza. A dumenica andaraghju in Gaziantep per fà e mo cundolenze. Tutti questi attacchi mostranu chì simu ghjustificati di mantene l'operazione in Siria abbastanza larga per copre tutte l'urganisazioni terroriste. Vai, smetta di trattà cù sti genti. U sangue chì avete versatu in Turchia, Siria è Iraq hè abbastanza. Tirate i vostri artigli di sangue fora di sta regione è di u nostru paese ".
YILDIRIM: BUS È TRAILER ùn pò micca entre in a cità
Parlendu à a ceremonia, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Oghje hè un grande ghjornu per Istanbul. L'anniversariu di a vittoria di Manzikert u 26 d'aostu 1071. Chì l'ànima di Sultan Alpaslan, chì hà apertu e porte di Istanbul, riposa in pace. Ch'elli riposinu in pace l'ànima di i martiri chì anu datu a so vita per l'avvene di Turchia u 15 di lugliu. Istanbul hè una cità di ponti. Istanbul hè u ponte trà u livante è u punente. Yavuz Sultan Selim Bridge hè ancu una opera d'arte è una maraviglia di l'ingegneria. Hè u ponte più largu in u mondu. Hè u ponte più longu da quale una ferrovia attraversa. Avemu stabilitu a fundazione u 29 di maghju di u 2013. Avemu dettu quellu ghjornu chì stu ponte serà finitu in 3 anni. Dui anni dopu, si dicia in un ghjurnale chì duie turri fermanu da u ponte. Chì quelli chì facenu quelli tituli venenu à vede u ponte di Istanbul. Avemu pensatu assai cù u nostru presidente quandu avemu decisu di custruisce stu ponte. Avemu esploratu i percorsi inseme. Avemu esaminatu quattru rotte, è infine truvamu u locu ghjustu. Semu felici di purtà stu artefattu storicu à Istanbul, à l'entrata di u Mari Neru, in a parti più sittintriunali di u Bosforu. Yavuz Sultan Selim Bridge serà messu in serviziu dumani. A caratteristica di u ponte hè chì tutti i camioni, autobus è camioni chì passanu per u Ponte Fatih Sultan Mehmet ùn puderanu micca entre in a cità dopu dumane. U trafficu di Istanbul serà ancu un pocu più rilassatu ".

  1. In u so discorsu, u presidente Abdullah Gul hà dettu: "Avemu stabilitu a fundazione di stu magnificu ponte 3 anni fà cum'è presidente. A vita in Istanbul serà assai più faciule da avà ", disse.

In u so discorsu, u Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Kahraman hà dettu: "Cumu a nostra Turchia si sviluppa è avanza cù tali travaglii (Yavuz Sultan Selim Bridge), hè desideratu esse bluccatu. Avemu avutu un ghjornu assai scuru in pocu tempu, è in pocu tempu cum'è 20 ore, quellu ghjornu neru era finitu è ​​speru chì ùn ci sarà micca un ghjornu cusì scuru ", disse.
QUI HA ASSISTIT À A CERIMONIA ?
U presidente Erdoğan è u Primu Ministru Yıldırım, è ancu u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman, u Capu di u Statu Generale Hulusi Akar, l'11u presidente Abdullah Gül, l'ex Primu Ministru è u Deputatu di u Partitu AK Konya Ahmet Davutoğlu, Re di Bahrain Hamed bin Isa Al Khalifa, Bosnia-Erzegovina, presidente di u Cunsigliu Bakir Izetbegovic, u presidente macedone Gjorge Ivanov, u presidente TRNC Mustafa Akıncı, u primu ministru bulgaru Boyko Borisov, u primu ministru pakistanesu di Punjab Shahbaz Sharif, u primu ministru serbe Rasim Ljajic, u primu ministru georgianu Dimitri Kumsisihvili.
Precauzione anti-aereo
Prima di a ceremonia, i veiculi militari blindati equipati di mitragliatrici antiaerei è pesanti sò stati disposti à un puntu chì domina a regione. I veiculi militari serviranu cum'è parte di e misure di sicurezza durante a cerimonia.
U CIRCUFFU NAVI STOPPED
I navi di a Guardia Costiera è a marina cuminciaru à patrullà l'entrata di u Mari Neru è u Bosforu. U trafficu di transitu di navi à traversu u Bosforu hè statu ancu firmatu per via di a ceremonia. Un elicotteru chì appartene à u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale d'Istanbul hà realizatu voli di patrulla sopra a terra di parata.
U PONTE PIÙ GRANDE DI U MONDU
U ponte, custruitu nantu à u Bosforu in u scopu di u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, piglià u titulu di u ponte più largu in u mondu. Cù un costu d'investimentu di 3 miliardi di dollari, a sezione Odayeri-Paşaköy di 148 chilometri di u ponte averà un totale di 4 corsie di trasportu, 2 corsie d'autostrada ognuna in a direzzione di partenza è d'arrivu, è 10 corsie ferroviarie in u mità.
U ponte serà ancu u primu in u mondu perchè u sistema di transitu ferroviariu hè nantu à u stessu ponte. Cù una larghezza di 59 metri è una altezza di a torre di 322 metri, u ponte batterà un record ancu in questu sensu. Cù un span di 408 metri è una lunghezza tutale di 2 metri, u ponte pigliarà u tìtulu di "u più longu ponte di sospensione in u mondu cun un sistema di ferrovia".
135K GARANTIA VEHICLE
U settore privatu operarà u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hà un costu d'investimentu di 3 miliardi di dollari. Ci hè ancu una guaranzia di gestione per 135 mila passaggi di trafficu "equivalenti à l'automobile" per ghjornu nantu à u ponte.
Cù u novu ponte, hè destinatu à prevene una perdita ecunomica tutale di 1 billion 450 million dollars, di quale circa 335 billion 1 million dollars hè persu in energia è 785 million dollars in perdita di forza di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*