3 mila persone travaglianu in u 18u situ di l'aeroportu

3 mila persone travaglianu 18/7 à u 24u situ di l'aeroportu: "Avemu custruitu u più grande aeroportu di u mondu, di quale Turchia hè fiera".
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u travagliu andava cum'è previstu in u terzu aeroportu in costruzione in Istanbul è hà dettu: "Quest'annu, 18 mila persone travaglianu 7/24 in u campu. "Ugemu di aumentà stu numeru à 30 mila l'annu prossimu", disse.
In u scopu di i so cuntatti in Izmir, u Ministru Arslan hà ricevutu infurmazioni da l'autorità in l'Aeroportu Adnan Menderes nantu à u funziunamentu di l'aeroportu.
U Ministru Arslan hà visitatu e linee domestiche è internaziunali di l'aeroportu è hà scontru cù l'impiegati. sohbet Fendu una dichjarazione à i ghjurnalisti, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì u Primu Ministru Binali Yıldırım hà fattu prumesse à Izmir durante u so ministeru, è chì unu di elli era l'Aeroportu Adnan Menderes, è chì sta prumessa hè stata cumprita.
Dichjarà chì l'aeroportu hà una superficie di 27 mila metri quadrati è i terminali sò ancu classificati in a so propria scala, Arslan hà dettu: "Quandu avemu cunsideratu e capacità di l'aeroportu, ci era una capacità annuale di 1,5 milioni di passageri in linee domestiche. è 4 miliuna di passageri in e linee internaziunali.Oghje, ci sò 20 miliuna di passageri annu in e linee domestiche è 10 passageri in e linee internaziunali, si parla di un aeroportu chì pò serve milioni di passageri. Mentre in u 2002, circa 1 milione di passageri sò stati servuti nantu à e linee domestiche è 1,5 milioni di passageri nantu à e linee internaziunali, oghje servemu 9,5 milioni di passageri in particulare in e linee domestiche è più di 2,5 milioni di passageri nantu à e linee internaziunali. Dunque, serve più di 12 milioni di passageri in totale ". U Ministru Arslan hà enfatizatu chì l'investimenti giganti cuntinuavanu à esse implementati rapidamente durante i so guverni è hà dichjaratu chì i travaglii giganti fatti da i guverni di u Partitu AK in u passatu ùn deve esse scurdatu.
3RD AEROPORTU IN COSTRUZIONE IN ISTANBUL
U Ministru Arslan hà dettu chì u terzu aeroportu custruitu in Istanbul serà u più grande aeroportu di u mondu quandu hè finitu.
Dichjarà chì u travagliu nantu à a custruzzione di l'aeroportu cuntinueghja rapidamente, u Ministru Arslan hà dettu: "U nostru scopu hè di compie a prima fase in u primu trimestre di u 2018 è di purtà un aeroportu chì serve 90 milioni di passageri à Istanbul. Tuttavia, à longu andà, averemu custruitu un aeroportu chì pò serve 200 milioni di passageri, u più grande aeroportu di u mondu chì Turchia hè fiera. Tutti i travaglii è e transazzione ligati à questu vanu cum'è previstu. Quist'annu, 18 mila persone travaglianu in u campu 7/24. Avemu u scopu di aumentà stu numeru à 30 mila l'annu prossimu per pudè mette u novu aeroportu à u serviziu di u nostru populu è di u nostru paese in u primu trimestre di u 2018 ". disse.
U Ministru Arslan hè statu datu un aviò mudellu cum'è un rigalu da l'impiegati durante a so visita à u bancu THY à l'aeroportu.
U Ministru Arslan, chì dopu hà guidatu à traversu i tunnelli di Konak è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità fora di u tunnel, marchò à u Governatore di Izmir.
Ministru Arslan cù i citadini longu a strada sohbet hà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*