Hè cusì chì i metro sò osservati in Ankara

Questu hè cumu i Metros sò Monitorati In Ankara: Metros, unu di i mezi più impurtanti di trasportu publicu urbanu in a capitale, sò cuntrullati secondu per secondu. Cù l'imaghjini trasferiti à i schermi in u centru di u Sistema di Controlu Supervisore è Acquisizione di Dati (SCADA), i linii sò monitorati è cuntrullati 7/24 senza interruzzione.
E stazioni 34 è a linea di 46 metri di lunghezza in a reta di metro chì serve nantu à l'assi nord-ovest è sud-ovest di a capitale sò monitorati da 611 camere 1065 ore à ghjornu, è sò tenuti sottu à u cuntrollu in u SCADA Center, chì hè u cervellu di a capitale. sistema.
U Centru SCADA di a Direzzione Generale EGO, à u Centru di Operazione Metro Macunköy, dotatu di l'ultime tecnulugia, permette à u sistema di metro di operare in modu sicuru è senza interruzzione.
"più di 200 mila viaghji à a capitale per ghjornu"
Balamir Gündoğdu, Direttore Generale di EGO, hà dichjaratu chì u metro di u sistema di trasportu publicu mudernu, cuntempuraneu, veloce è sicuru hè u modu di trasportu più preferitu, è hà dichjaratu chì Batıkent-Kızılay (M1), Kızılay-Çayyolu (M2) è Batıkent-OSB (M3) sò situati in a Capitale, hà dettu chì più di 200 mila citadini di Başkent viaghjanu in modu sicuru cù i metro chì serve trà e cità.
Esprimendu chì u so primu scopu hè di assicurà chì i metro, chì sò aduprati da centinaie di millaie di persone ogni ghjornu, senza interruzzione è in modu sicuru, Gündoğdu hà dichjaratu chì mentre furnisce servizii di trasportu publicu, u sistema hè cuntrullatu ininterrottamente grazie à u SCADA. Center, induve incidenti chì metteranu in periculu a vita è a sicurità di a pruprietà di i passageri sò immediatamente determinati è intervenuti.
U General Manager Gündoğdu hà dichjaratu chì e linee di metro M1, M2 è M3 sò tenute sottu osservazione à u centru SCADA per 24 ore, è hà nutatu chì ogni puntu hè monitoratu trasferendu l'imaghjini pigliati da e camere in a stazione è in a strada versu u giant. schermi in u SCADA Center.
"VIAGGIU SICURU SOTTU PERSONALE ESPERTU"
Sottulineendu chì u persunale chì assicura un cuntrollu ininterrottu è a sorveglianza di l'imprese di u metro sò custituiti da esperti in i so campi, u Direttore Generale Gündoğdu hà dettu: "U sistema hè tenutu sottu un cuntrollu cumpletu utilizendu a tecnulugia più avanzata per chì i citadini di a capitale ponu viaghjà in modu sicuru. U persunale di u Centru di l'Operazioni chì realizanu l'operazioni in SCADA hè ancu cumpostu da esperti è persone esperte.
Gündoğdu hà nutatu chì a sicurezza di u sistema di u Metro d'Ankara hè furnita cù un sistema di televisione in circuitu chjusu (CCTV), è chì ci sò un totale di 34 camere in 1065 stazioni per monitorà tutte e piattaforme di stazione, scale mobili è zone di raccolta di pedaggi.
Gündoğdu hà dichjaratu chì tutte l'imaghjini arregistrati cù e camere in u sistema sò registrati digitale, almacenati è almacenati per un certu periodu di tempu, è chì i metro, l'energia è i punti di sicurezza sò ancu monitorati da SCADA. Gündoğdu hà dettu: "Quandu hè necessariu, l'infurmazioni sò datu à a stazione è u persunale di mantenimentu, è hè assicuratu chì i difetti o incidenti sò immediatamente intervenuti".
L'ANNUNZI IN E STAZIONI SONT FATTI DA U CENTRU
Nutendu chì l'annunzii di l'infurmazioni fatti in e stazioni sò ancu fatti sottu u cuntrollu di u Centru di Operazioni SCADA, Gündoğdu hà dettu chì u cuntrollu di i missaghji chì passanu per i pannelli illuminati di l'infurmazioni di i passageri nantu à e piattaforme o chì entranu in messagi privati ​​sò fatti da u Centru. Gundogdu continuò:
"Cù u sistema SCADA, l'infurmazioni chì venenu da tutti l'equipaggiu in e stazioni sò valutati è registrati da u persunale di u Centru di Operazioni. Cusì, l'uppurtunità di intervene in una manera puntuale è efficace hè ancu assicurata. Questu hè applicatu micca solu à l'equipaggiu in e stazioni, ma ancu à tutti i treni, l'equipaggiu di linea è altre strutture fissi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*