L'esplosione nantu à i binari di Bingöl ferite 2 guardiani di u paese

Explosion on Bingöl Rails 2 Village Guards Feriti: In a regione Suveren di u Distrittu Genç di Bingöl, l'explosivi artighjanali piazzatu da i terroristi PKK nantu à i binari di a ferrovia hè statu detonatu mentre i guardiani di u paese in pattuglia passavanu.
L'explosivi artighjanali postu da i terroristi PKK nantu à i binari di a ferrovia in a regione Suveren di u Distrittu Genç di Bingöl hè statu detonatu mentre i guardiani di u paese in patrulla passavanu. 2 guardiani di u paese sò stati feriti in l'esplosione.
Oghje, versu 09.30, un splusivi artighjanali, chì era prima intrappulatu da i terroristi PKK in a regione Suveren, hè statu detonatu nantu à i binari di a ferrovia chì passavanu per u Distrettu di Genç, mentre chì i guardiani di u paese in patrulla passavanu. 2 guardiani di u paese sò stati feriti in l'esplosione viulente. I guardiani di u paese feriti sò stati purtati à l'Hospital Statale Genç è anu ricevutu trattamentu. Mentre era amparatu chì i feriti di i guardiani di u paese feriti ùn eranu micca minacciati per a vita, una operazione cumpleta hè stata lanciata in a regione.
CEVDET YILMAZ VISITÀ I GUARDI FERITI IN L'OSPITALU
U Vicepresidentu di u Partitu AK è u Deputatu di Bingöl Cevdet Yılmaz, chì si trova in Bingöl, anu visitatu 2 guardiani di u paese chì sò stati feriti durante a detonazione di l'apparatu splusivu improvvisatu intrappulatu nantu à i binari di u trenu, in l'Hospital Statale Genç, induve ricevenu trattamentu.
Yılmaz hà ricevutu infurmazioni da l'autorità di l'uspidale nantu à a situazione attuale di i guardiani di u paese, chì e ferite ùn sò micca minacciate a vita, è hà desideratu chì i guardiani di u paese guariscenu prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*