3a dumanda di ponte da Lion à Ministru

A quistione di u 3u Ponte da u Leone à u Ministru: L'obligazione d'utilizà u Ponte Yavuz Sultan Selim per i veiculi di tunnaghju pesante è di l'assi largu.
U deputatu di CHP Denizli Kazım Arslan, chì sustene chì porta una grande carica à i cummercianti è à l'imprese di trasportu, hà presentatu una dumanda scritta à u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, dumandendulu di risponde.
Riguardu à i lagnanza ricevuti in a mossa Arslan Question: "Hè statu annunziatu chì e diverse tariffu di prezzu seranu appiicati à i veiculi cù diverse gamme d'assi nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim. Lagnanza di a longa distanza è a perdita di tempu. In u novu ponte, induve u passaghju di u ponte varieghja trà 9.90 TL è 49.3 TL secondu a distanza di l'assi, l'absenza di attraversu HGS è u fattu chì solu a cash desk hè situatu, hà causatu fila chì si allungava per chilometri, è cum'è a fila hè stata. più longu, i nostri cummercianti di spedizioni riduttanu u numeru di viaghji di ogni ghjornu è pèrdite ingressu. In a situazione attuale, u fattu chì i veiculi cù u sistema HGS ùn anu micca benefiziu di stu serviziu nantu à u ponte causa una grande lagnanza.
In più di a tarifa di u pedaghju di u ponte, trà millaie di cunduttori chì sò stati custretti à pagà i pedaghji di l'autostrada, i costi di i nostri camionisti, camionisti è trasportatori anu aumentatu, e so strade si allunganu, mentre chì e file à u pedaghju di u ponte aumentanu, u numeru di viaghji ogni ghjornu. diminuite. "Paghemu ancu per l'autostrada per ghjunghje à u ponte. U nostru costu hè aumentatu, ma i nostri viaghji di ogni ghjornu sò diminuiti da 5 à 3 ". E lagnanze di i nostri cunduttori chì si lamentanu sò in crescita. U novu ponte è u passaghju di l'autostrada sò stati fatti ubligatoriu per i nostri cummercianti, chì ponu purtà a so carica utilizendu l'altri dui ponti in certi momenti di u ghjornu, chì devendenu più cunsumu di carburante, viaghji più longu è salarii più alti. Arslan hà fattu e seguenti dumande à u Ministru:
"Ci sarà una suluzione per rende l'altri dui ponti dispunibuli à certe ore è tardi di u ghjornu, sguassendu u Ponte Yavuz Sultan Selim da esse ubligatoriu per i veiculi cù tunnaghju pesante è assi largu?
In cunsiderà a durata di a strada, l'aumentu di i pedaghji di u ponte è a perdita di tempu, ci sarà una riduzione di i pedaghji di u ponte Yavuz Sultan Selim? Serà aghjuntu u sistema HGS accantu à u cash desk nantu à u ponte? U vostru ministeru pigliarà azzione per risolve i prublemi?
Quandu u toll da u Yavuz Sultan Selim Bridge serà ridutta à l'equivalente di l'altri dui ponti?
In cunsiderà l'allungamentu di a strada, a tarifa di pedaghju aghjunta à a traversata di u ponte, l'allungamentu di a fila, è a perdita di tempu, avete da travaglià per fà altri ponti dispunibuli per i veiculi di l'assi longu ? Quandu vi arrangerete per risolve questi prublemi? "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*