Visita à TCDD İzmir 3rd Region Manager Koçbay, una di l'Associazioni Balcani

Visita à TCDD İzmir 3rd Regional Manager Koçbay da l'Associazioni Balcani: I presidenti è i dirigenti di l'Associazioni Balkan Anatolian è İzmir Sancak Rumelian chì operanu in İzmir anu fattu una visita di felicitazione à Selim Koçbay, chì hè statu rinominatu cum'è TCDD İzmir 3rd Regional Manager.
ÖZTÜRK "FIGURemu cù LIKES"
In u so discorsu durante a visita, Ender Öztürk, presidente di l'Associazione Balkan Anatolian, hà dettu: "L'altu rendiment è a determinazione di travaglià di u nostru stimatu Manager sò admirabili. Cum'è a cumunità balcanica, ammiremu i servizii è u travagliu di u nostru Direttore è simu fieri di ellu. "A causa di a so rinominazione cum'è u 3u Direttore Regiunale di Izmir di a Republica di Turchia State Ferroviari, vulemu chì continuà i so successi in questa visita", disse.
OK "UNA VITA PIENA DI SUCCESSO"
Ömer Ok, presidente di l'Associazione İzmir Sancak Rumelia, hà dettu in u so discorsu: "Avemu avutu a pussibilità di scuntrà u nostru Manager, chì hè u nostru compatriota. L'aghju cunnisciutu da u so travagliu successu. In nome di mè è di a mo associu, felicitaghju à u nostru Direttore, chì hà dedicatu a maiò parte di a so vita à u TCDD è chì u passatu hè pienu di successu. "Vogliu un grande successu in a vostra nova pusizione", disse.
KOÇBAY "SIAmu UNU DI I 10 PAESI CUN TECNULUGIA DI TRENI AD ALTA VELOCITA"
Esprimendu a so satisfaczione per a visita di i rapprisentanti di l'associazione Balcani, Koçbay hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià assai per a vostra visita. Aghju una storia di 26 anni in TCDD, dapoi ghjennaghju di u 2004, aghju travagliatu à diversi livelli, cumpresu u Diputatu Regional Manager. Sò statu numinatu à sta pusizione per a seconda volta è pruvaraghju di fà u mo megliu finu à ch'e aghju datu u compitu, questu hè l'impurtante. Avemu realizatu prughjetti maiò cù u nostru stimatu Primu Ministru durante u so tempu cum'è Ministru, è cuntinuemu sempre à fà u travagliu chì hè una continuazione di quelli prughjetti. Avemu più travagliu da fà per Izmir. Semu unu di i 10 paesi in u mondu cù tecnulugia di treni d'alta velocità. "In più, simu unu di i 6 paesi in Europa è e nostre ferrovie si espansione è crescenu ogni ghjornu è facemu u nostru megliu per espansione questu", disse.
U presidente di l'Associazione Balkan Anatolian Ender Öztürk, u presidente di l'Associazione İzmir Sancak Rumeli Ömer Ok, i membri di u Cunsigliu İsa Nezir, Sebahattin Dönmez, Yaşar Calay, Ahmet Müftüoğlu è Mustafa Çetin anu participatu à a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*