Ci hè un grande putenziale in u campu di i sistemi ferroviari in Turchia.

Ci hè un grande potenziale in u campu di i sistemi ferroviari in Turchia: Bombardier Transportation hà ancu introduttu i so novi prudutti da i treni à u metro è i sistemi di signale in a Fiera Internaziunale di Tecnulugia di Trasportu InnoTrans 2016 in Berlinu.
A piattaforma di metro "Movia Maxx", pensata per risponde à i bisogni di e cità in rapida crescita, hè stata esposta per a prima volta à Innotrans 2016. Movia Maxx metro offre i valori massimi basati su una soluzione unica modulare è flessibile chì pò esse adattata à e diverse esigenze di l'operatori. A piattaforma di metro Movia Maxx hè pensata per offre i costi più ideali in termini di capacità di passageri, cunsumu d'energia, affidabilità è accessibilità.
I novi treni Talent 3, invece, risolve i prublemi di flessibilità operativa è si distinguenu cum'è u primu Electric Train Set (EMU) cù a batteria Primove. A piattaforma Talent 3 furnisce flessibilità operativa cù efficienza energetica è facilità di mantenimentu rinfurzata. Talent 3 si distingue cum'è un trenu ideale in tutta l'Europa. Talent 3, chì hà a caratteristica di esse utilizatu in diversi sistemi ferroviari di l'Europa cù u so hardware di u sistema di cuntrollu di u trenu europeu (ETCS), permette ancu à u sistema di batterie di lithium-ion Bombardier Primove per esse usatu per a prima volta cù i treni elettrici multipli Talent. Hè destinatu chì i treni Talent 3 seranu ancu nantu à i rails in Turchia.
VOLEMU ESSERE UN PARTNER SOLUZIONE
In u so discorsu à a fiera, u presidente di Bombardier Transportation Laurent Troger hà dettu chì vedenu InnoTrans 2016 cum'è una opportunità per stà in cuntattu cù i so clienti è capisce megliu i so bisogni. Troger hà dettu: "Ci hè stata participazione à a fiera da tuttu u mondu. Ci hè una alta participazione à a fiera da Turchia, in particulare TCDD. Cum'è Bombardier, cuntinuemu à travaglià ininterrottamente per esse un partenariu di suluzione in l'investimenti di Turchia in sistemi ferroviari.
Furio Rossi, Managing Director di Bombardier Transportation in Turchia, hà dettu: "Hè dichjaratu chì finu à u 2023, un investimentu di più di $ 45 miliardi serà fattu in sistemi ferroviari è infrastruttura in Turchia. Per d 'altra banda, ci sò assai prughjetti novi ", disse.
INVESTIMENTU DI 100 MILIONI DOLLARS IN TURCHIA
Enfatizendu chì sò decisi à furnisce l'ultime prudutti di tecnulugia à l'ultime standard di qualità in i segmenti di sistemi ferroviari cum'è treni d'alta velocità è regiunale, locomotive, equipaghji di signale, metro è tram in Turchia, Rossi hà cuntinuatu: "Credemu in i sviluppi. in Turchia cù novi investimenti. Digià prodottu lucale Bozankaya U più grande indicatore di questu hè chì simu in partenariatu cummerciale cù Se simu selezziunati da TCDD per a prossima offerta di treni d'alta velocità 80, Bombardier è Bozankaya Cum'è parte di a nostra cullaburazione, pensemu à investisce circa 100 milioni di dollari in Turchia cù un stabilimentu di produzzione novu in Ankara. attualmente Bozankaya Avemu principiatu i nostri investimenti in a facilità in Ankara Sincan ".
Dichjarà chì ci hè un grande putenziale in u campu di i sistemi ferroviari in Turchia, Rossi hà dettu chì u trenu Talent 3 hè una di e soluzioni più ideali per Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*