A dumanda di trasportu in Turchia duppierà da u 2023

A dumanda di trasportu in Turchia radduppierà da u 2023: u direttore di u dipartimentu di trasportu di Siemens, Genç, hà dettu: "6 treni d'alta velocità appositamente pensati per a Turchia cumincianu à esse utilizati in e linee turche quist'annu".
U direttore di u Dipartimentu di Trasportu di Siemens, Cüneyt Genç, hà dichjaratu chì l'ultimu trenu d'alta velocità esibitu à a Fiera Innotrans Berlin 2016 serà consegnatu à TCDD dopu esse mandatu à Vienna per a prova, è hà dettu: "6 treni d'alta velocità appositamente pensati per a Turchia. cumencia à esse usatu nantu à e linee turche quist'annu ". disse.
In a so dichjarazione, Genç hà rimarcatu chì, secondu a Strategia di Trasportu è Comunicazione 2023 preparata da u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, a dumanda di trasportu in Turchia radduppiarà da 2023 è quadruplicarà da 2050, è hà dettu chì questu hè assai oltre u aumentu di i bisogni di trasportu in u mondu.
Ricordendu chì l'aumentu di a lunghezza totale di e ferrovie in Turchia à 25 mila chilometri hè trà l'obiettivi di u 2023, Genç hà dettu chì in questu quadru, 200 serie di treni d'alta velocità, 10 mila chilometri di novi treni d'alta velocità, 4 mila chilometri. di rails standard, 5 mila novi veiculi di metro è ferrovie esistenti 11. Hà dichjaratu chì l'investimentu serà fattu per a riparazione di mille chilometri di ferrovia standard.
"L'investimenti cuntinueghjanu senza rallentà"
Genç hà enfatizatu chì seguitanu i prugrammi d'investimentu in u settore è hà dichjaratu chì l'investimenti in Turchia cuntinueghjanu senza rallentà.
Dichjarà chì anu creatu risorse impurtanti nantu à i treni d'alta velocità in Turchia, Genç hà enfatizatu chì sò assai interessati à e novi offerte.
Genç hà dichjaratu ch'elli avianu decisu prima di avè l'assemblea finale è a custruzzione di tramvii Siemens in Turchia è hà dettu: "Ùn avemu micca intenzione di fà questu basatu annantu à un ordine chì riceveremu da Turchia. A nostra decisione hè ligata à u livellu assai bonu di qualificazioni è a catena di supply in Turchia ". disse.
Esprimendu u so sustegnu à a strategia di produzzione domestica è naziunale di u guvernu, Genç hà dettu: "Ci hè un pianu per pruduce u trenu naziunale dopu avè assicuratu chì a tarifa di localizazione cù i fornitori è i subfornitori in Turchia hè più di 50 per centu. Cum'è un cumpagnu tecnulugicu, vulemu chì l'esperienza di localizazione è di trasferimentu di tecnulugia di Siemens in questu campu sia presa in contu. Türkiye deve sceglie i so partenarii in questu riguardu da e cumpagnie di punta di tecnulugia chì veramente attribuisce risorse à R&D. "Cum'è Siemens, simu pronti à fà tutti i sforzi necessarii in quantu à a produzzione domestica è naziunale". disse.
I treni novi seranu messu in opera quist'annu
Ricordendu chì u primu di i treni 7 acquistati da Siemens da TCDD hà cuminciatu à operare in a linea Ankara-Konya in May 2015, Genç hà dettu chì l'ultimu set di 100 metri serà mandatu in Turchia u più prestu pussibule.
Genç hà dettu chì i treni in questione sò stati mandati circa 4 mesi prima di u cuntrattu cù TCDD è hà dettu:
"Attualmente operamu unu di questi setti cù successu in a linea Ankara-Konya. Stu trenu unicu opera cù a più alta dispunibilità in u mondu, ancu s'ellu hè difficiule di mantene è opera. L'ultimu trenu esibitu in a Fiera Innotrans Berlin 2016 serà consegnatu à TCDD dopu esse mandatu à Vienna per a prova. "6 setti di treni d'alta velocità apposta per Türkiye cumincianu à esse aduprati in e linee turche quist'annu".
Velaro Turchia
I treni, chì sò l'ultima generazione di a piattaforma di treni d'alta velocità di a serie Velaro, chì hè stata premiata cù u premiu di qualità "Red Dot" in u disignu cù a so armunia in u disignu interiore è esterno, sò aduprati nantu à e linee esistenti in Ankara-Eskişehir. , Ankara-Istanbul, Istanbul-Konya, è ancu a linea Ankara-Konya.Serà utilizata nantu à e linee di treni à alta velocità Ankara-Sivas, Ankara-İzmir.
I novi treni d'alta velocità, chì ponu ghjunghje à una vitezza di 320 chilometri à l'ora, differenu da l'altri treni di a serie cù a so grande sezione di ristorante, stanze di classi cummerciale apposta, è sistemi avanzati di divertimentu è telecomunicazione.
Internet ininterrotta durante u viaghju
I novi treni anu una capacità di trasportu di 45 passageri, di i quali 4 sò di prima classe, un totale di 3 compartimenti di classa cummerciale cù una capacità di 424 passageri ognunu, 2 di i quali sò di classe economica è 483 spazii per sedia a rotelle. In più di questu, i treni anu una sezione di ristorante è bistrot cù una capacità di 33 persone.
Velaro Türkiye attrae l'attenzione cù u so disignu è e so caratteristiche tecniche superiori. Detaglii cum'è strutture è cumpunenti chjaramente definiti in u disignu di u trenu, disinni di cunnessione cù spazii minimi, cunnessione invisibili à viti in punti tecnichi adattati significanu un altu livellu di dispunibilità è funziunalità ergonomica.
Grazie à i sistemi di cumunicazione è di divertimentu d'avanguardia utilizati in questi treni, i passageri ponu riceve un serviziu Internet ininterrottu, seguità a nutizia, è fighjà video o trasmissioni TV in diretta.
A cucina di u trenu riflette l'ospitalità turca
A cucina, dotata di equipaggiu specificu per u cliente, assicura chì l'alimenti caldi è friddi sò serviti à l'alti standard di ospitalità in Turchia. Grazie à l'usu di l'apparecchi di cucina multifunzione, tutti i tipi di richieste speciali di i passageri ponu esse soddisfatte.
Camere interne è esterne chì mostranu i spazii di i passageri, a cabina di u cunduttore, i spazii di entrata-uscita, frontale è posteriore travaglianu in un sistema di circuitu chjusu. Ci sò ancu monitori nantu à i tetti di i vagoni per l'infurmazioni di i passageri è l'interfoni chì permettenu à i passageri disabili di cumunicà cù u persunale di u trenu.
U novu settore d'alta velocità, chì hè un pruduttu di punta, hà sistemi di sicurezza cumpleta, cumprese a sicurità di i veiculi è u sistema di cuntrollu di treni. Sì qualchì negatività si trova in u veiculu, e precauzioni necessarie sò automaticamente pigliate da u sistema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*