Atelier di trasportu tenutu in Bolu

L'Atelier di Trasportu hè statu tenutu in Bolu: L'Attellu di Trasportu ospitatu da a Camera di Cummerciu di Bolu (TSO) hè stata. U sindaco di Bolu Alaaddin Yılmaz, u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Bolu Türker Ateş, i pruprietarii di l'imprese è i funzionari chì operanu in u settore di u trasportu anu assistitu à l'Atelier di Trasportu tenutu in un hotel in Karacasu. Asst. Assoc. Giray Reşat hà infurmatu i pruprietarii di a cumpagnia.
"A PROVINCIA DI BOLU HA FATTU UN LOCU IMPORTANTE IN U TRANSPORTU INTERNAZIUNALE"
Facendu u discorsu di apertura di l'attellu, u presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Bolu, Türker Ateş, Türker Ateş hà dichjaratu chì anu u scopu di cultivà u settore di i servizii in Bolu è hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Oghje urganizemu una riunione trà amichi. Averemu una riunione d'infurmazione nantu à a prumuzione, chì hè una parte di u prughjettu di sustegnu direttu di l'attività di MARKA. In u risultatu di sta riunione, una strada di strada serà determinata. Comu hè cunnisciutu, simu à traversu un periodu difficiule. Avemu un annu persu per via di stu periodu.
Per esse menu affettati da l'effetti negativi di st'annu persu, ci vole à sviluppà prughjetti è prisentà e nostre richieste à l'amministratori. Dunque, credemu chì e nostre richieste quì seranu pusitivi. Avemu u scopu di cultivà u settore di servizii in a nostra cità. Unu di i più grandi spazii in questu sensu hè u settore di u trasportu, Bolu hà un postu impurtante in u settore di u trasportu internaziunale.
Per quessa, a pruvincia di Bolu hà guadagnatu un postu impurtante in u trasportu internaziunale. Cummerciemu assai bè cù l'Occidenti. Türkiye esporta a maiò parte di e so esportazioni à l'Occidenti. Quandu si tratta di impurtazioni, a pruduzzione hè fatta soprattuttu in a regione Cina, chì hè a basa di pruduzzione, è questi materiali pruduciutu sò purtati in Turchia è da quì sò trasmessi à l'Occidenti.L'instrumentu utilizatu quì era soprattuttu a strada di mare.
Ma a Cina hè un paese cumunista, u settore di u trasportu terrestre hè oghje a stella brillanti. Tutti ci tocca à piglià u nostru postu in sta stella splendente, s’è no vulemu fà cresce stu settore per l’avvene, ci vole à piglià u nostru postu quì. Ebbè, simu ghjustu à mezu à sta strada. I parchi di camioni chì facemu oghje è l'investimentu in questa zona sò assai impurtanti. Cridemu chì ci deve esse un parcu di camion in a nostra cità.
Cum'è i pruprietarii è i cummircianti di a pruvincia, credemu questu. Avemu cura di stu settore. Ciò chì hè impurtante per noi hè chì a nostra cità si trova in questa zona. Forsi questi seranu ancu più impurtanti in 3-4 anni, ma avemu bisognu di preparà a terra travagliendu avà ".
"SARIA GENIAL SE FIAMU UNA CONNESSIONE DA BOLU À U MAR NEGRU PER L'AVVENU DI A NOSA CITTA'"
Pigliendu a parolla dopu à Ateş, u sindaco di Bolu Alaaddin Yılmaz hà dichjaratu chì saria fantasticu se una cunnessione da Bolu à u Mari Neru era fatta per u futuru di a nostra cità è hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U nostru presidente TSO hà fattu un breve tour in Cina. , chì hà mantinutu a so impurtanza da a storia à l'oghje cum'è a Strada di a Seta." Hà fattu una presentazione nantu à cumu si svilupparà oghje sta strada di a seta trà Turchia è Occidente.
Serà cunnessu sia da strada sia da ferrovia. Siccomu a ferrovia ùn pò passà per u Mari Caspiu, serà attraversata da navi. Spergu chì sò tutti studii assai impurtanti chì saranu implementati in u mondu in u futuru. Avemu ancu bisognu di fà sti cunnessione. Ci hè un tali travagliu per esse fattu nantu à una strada trà Ereğli è Bolu. Averemu ancu u vantaghju di ghjunghje sin’à u mare in u modu più cortu.
Attualmente, u modu più caru in u settore di u trasportu hè a strada, a seconda, a ferrovia è u terzu, è u modu più prezzu hè u mare. U tempu hè longu, ma i costi sò assai boni. "Saria grande se facemu una cunnessione da Bolu à u Mari Neru per u futuru di a nostra cità".
Dopu à i discorsi, l'Ass. hà fattu una presentazione à i membri di u protocolu è i rapprisentanti di u settore. Assoc. Giray Reşat hà datu infurmazioni nantu à u parcu di camion ultra-lussu previstu per esse custruitu in u locu di Çaydurt in u periodu à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*