U metro risolve u prublema di trafficu di Istanbul, micca i ponti

Metro risolve u prublema di u trafficu d'Istanbul, micca i ponti: u presidente di a filiale di Istanbul, Tayfun Kahraman, di a Camera di Pianificatori Urbani, hà dettu: "Metro risolve u prublema di trafficu, micca i ponti".
U ponte Yavuz Sultan Selim, chì riunisce i dui lati di u Bosforu in Istanbul, hè statu messu in serviziu. L'autorità dichjaranu chì i veiculi di tonnellate pesanti sò avà obligati à aduprà stu ponte, è chì i veiculi cum'è i camioni è i camioni ùn entreranu micca in u trafficu di a cità.
U prublema di trafficu in Istanbul pò esse risolta cù l'apertura di u terzu ponte? Innò, secondu Tayfun Kahraman, presidente di a filiale di Istanbul di a Camera di i Pianificatori Urbani, chì hà parlatu à RS FM. Rispondendu à e dumande cunnessendu à u prugramma Questu hè Turchia, Kahraman hà dettu: "Metro risolverà u prublema di u trafficu, micca i ponti", è aghjunse chì una linea di metro di 150 km pò esse custruita cù i soldi spesi in u terzu ponte. L'eroi cuntinuò:
'MARMARAY HA QUASI A CAPACITÀ DI 3 PONTI'
"Cù u costu di u terzu ponte, 150 km di metro puderia esse custruitu in Istanbul. Ci hè attualmente una linea di metro di 2016 km in Istanbul, chì hè prevista per esse cumpletata à a fine di u 140. Pò risolve largamente u prublema di trafficu in Istanbul. 1 milione 100 mila persone passanu per i dui ponti ogni ghjornu. A capacità di Marmaray hè di 75 mila persone per ora; In altri palori, 150 mila persone sò trasportati in e duie direzzione, 1 milione 500 mila persone sò trasportati ogni ghjornu. Questu significa chì un Marmaray porta a capacità di quasi 3 ponti. "Se u vostru scopu hè di trasportà e persone, u prublema di trasportu pò esse risolta in qualchì modu cù u metro".
"I PARIGIANI ACCRUVERU U FIUMU SENNA 39 VOLTE CU PONTI"
Kahraman hà dichjaratu chì a custruzzione di un ponte furnisce un cunfortu tempurale è hà datu un esempiu di Parigi:
"I parigini anu attraversatu u fiumu Senna 39 volte cù ponti. Ma i carrughji sò sempre chjappi. I ponti ùn risolve micca u trafficu. Ùn importa micca quantu grande u fate o quantu magnificu di un ponte di ingegneria chì custruite, ùn a risolverà ancu.
Kahraman hà sustinutu chì ciò chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu in u pianu di zonificazione precedente per Istanbul contraddice ciò chì hè fattu oghje:
Se ricurdamu di e dichjarazioni di u Signore Kadir Topbaş in u pianu ambientale fattu in 2009, hà dettu: "Avemu fattu a custituzione di Istanbul inseme cù u pianu ambientale è ùn appruvemu alcun prughjettu chì hè contru à sta custituzione". In quellu pianu, una linea rossa hè tracciata esattamente à u nordu di l'attuale stabilimentu di Istanbul, è ci sò note di u pianu chì dicenu chì nisuna custruzzione ùn deve esse custruita più à nordu di sta linea rossa. Custruì u ponte subitu dopu l'appruvazioni di un tali pianu hè veramente una contraddizione enormosa. I prughjetti di a pulitica sò assai cortu-termine, ma i prughjetti di e cità ùn ponu micca tollerà termini cusì brevi. "Sfurtunatamente, l'area chì u terzu ponte servirà sò i zoni di novu criatu è u trafficu pesante chì passanu per elli".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*