L'allegazione di minacciare una passagera femina in u metro in Bursa hè stata infundata

L'allegazione di minacciare una passagera femina in u metro in Bursa hè stata infundata: e presunte discussioni trà un omu di 50 anni è i passageri femini in Bursa sò diventate una operazione di percepzione. Contrariamente à l'allegazioni, hè statu informatu chì ùn ci era micca una dumanda à u tribunale è à l'unità di sicurezza, mentre chì u direttore generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà dichjaratu chì un gruppu hà fattu allegazioni infondate per aumentà l'incidentu in Istanbul.
Risultava chì i presunti argumenti trà un omu di 50 anni è i passageri femini in Bursa eranu una operazione di percepzioni. Contrariamente à l'allegazioni, hè statu informatu chì ùn ci era micca una dumanda à u tribunale è à l'unità di sicurezza, mentre u direttore generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà dichjaratu chì un gruppu hà fattu allegazioni infondate per aumentà l'incidentu in Istanbul.
Hè statu accusatu chì un omu di 50 anni in una stazione di metro in Bursa hà insultatu i passageri femini cù quale ellu litigava, è ricurdò à Ayşegül Terzi, chì hè statu attaccatu in Istanbul, chì hà dettu: "Sapete ciò chì hè accadutu à a donna in shorts. , parli sempre ". In l'allegazioni fatte da un situ web, hè statu dichjaratu chì una donna chjamata DK hà ancu presentatu una denuncia à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Bursa dopu l'avvenimenti.
"Hè una operazione di percepzione da u 90 per centu"
In ogni casu, hè risultatu chì l'allegazioni fatte eranu una operazione di percepzioni. I funzionari di BURULAŞ, chì anu pigliatu l'azzione dopu à l'allegazioni, anu purtatu i registri retrospettivi di tutte e camere di sicurezza in a stazione di metro in questione à un esame cumpletu. Tuttavia, era capitu chì ùn ci era micca lagnanza nè nantu à e camere nè nantu à i guardiani di sicurità. U direttore generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà dettu: "Ùn ci hè micca infurmazione nantu à alcuna lagnanza di passageri, determinazione di i nostri amichi, o applicazione da a polizia. Questu avvenimentu hè una operazione di percepzione da 90 per centu. Pensemu chì hè un truccu di quelli chì volenu espansione u casu di una donna chì hè ghjunta in l'autobus in shorts pocu fà in Istanbul, essendu esposta à a viulenza ".
L'ufficiali di a pulizzia, invece, anu dichjaratu ch'elli anu intesu parlà di l'incidentu da e nutizie chì anu riflessu in i media è chì dopu anu realizatu studii retrospettivi, ma contru à l'allegazioni, nisuna dumanda hè stata ricevuta da u tribunale è unità di polizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*