A descrizzione di u Trenu High Speed ​​​​da Nazmi Ünlü

Descrizzione di u Trenu Alta Velocità da Nazmi Ünlü: U capu provinciale di u Partitu AK Nazmi Ünlü hà fattu una dichjarazione annantu à l'incidentu di u trenu d'alta velocità, chì hè a discussione di l'ultimi ghjorni.
U presidente provinciale di u Partitu AK, Nazmi Ünlü, hà publicatu una dichjarazione annantu à l'affirmazione chì u trenu à alta velocità Karaman-Konya finisce in 2018, presentata da Veli Bozkır, u presidente di l'Associazione Ankaraman.
Nazmi Ünlü, chì hà dettu chì ùn ci era micca una dichjarazione datata 2018, hà dichjaratu chì era un slam maliziusu.
Nazmi Ünlü hà dettu in u so comunicatu di stampa; "Recently, Karamanlılar Assistance and Solidarity Association (ANKARAMANDER) President Veli Bozkır hà fattu dichjarazioni annantu à u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, è a so dichjarazione hè ancu inclusa in a stampa lucale. Basatu annantu à queste nutizie in a stampa, una dichjarazione hè stata da u presidente provinciale di u Partitu AK Karaman, Nazmi Ünlü. Enfatizendu chì sò un seguitu strettu micca solu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità, ma ancu di tutti l'investimenti fatti in Karaman, Nazmi Ünlü hà dettu in a so dichjarazione.
"Prima di tuttu, mi piacerebbe chì sia cunnisciutu chì cum'è u Partitu AK, seguimu da vicinu tutti l'investimenti fatti in u nostru Karaman, travagliendu in armunia cù u nostru primu ministru, ministri è deputati, è ancu e nostre urganisazioni è sindaci. Ancu in questi ghjorni chì u nostru paese passa per un prucessu impurtante, mantenemu regularmente e nostre riunioni è cunsultazioni cù i ministeri è i burocrati ligati à l'investimenti. Ricertamenti, avemu avutu cunsultazioni cù u nostru diputatu Recep Konuk, Managers Regionali di Autostrade è DSI, è u presidente di l'amministrazione KOP, discutendu i prughjetti Karaman. Dopu, avemu una volta di discussione è cunsultate i prughjetti cù l'autorità chì avemu scontru in Karaman. In novu, u nostru diputatu, Recep Konuk, hà avutu cunsultazioni cù u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım nantu à l'investimenti di a nostra cità, prima in a residenza di u Primu Ministru è dopu durante a visita di u nostru Primu Ministru à Konya. À u livellu lucale, vogliu sottolineare chì seguitemu da vicinu l'investimenti è i prublemi di i nostri deputati, Recep Konuk è Recep Şeker in Ankara, è chì ùn ci sò micca prublemi in investimenti Karaman.
Di sicuru, simu aperti à a critica constructiva, ma mentre simu pruvatu à serve a nostra cità è u nostru paese cunsultendu cù tutti i segmenti di a sucità, simu tristi per approcci maliziusi, ignurantu l'interessu è u seguitu dimustratu per l'investimenti è l'investimenti. sforzu spesu in investimenti. Basatu nantu à una dichjarazione fatta, hè dichjaratu in a nutizia in a stampa chì u Prughjettu di u Trenu Konya - Karaman High Speed ​​​​hè iniziatu circa 4 anni fà. U Prughjettu di u Trenu Konya - Karaman, longu 102 km, hè statu iniziatu u 4 di marzu di u 12, micca 2014 anni fà, cum'è in a notizia. Ancu sta cuntradizzione palesa quantu quelli chì anu fattu l'annunziu seguitanu l'investimenti è i so motivi ulteriori. Ùn avemu micca intenzione di discutiri cù nimu, ma pensemu chì tali dichjarazioni deve esse fatte cun sensibilità è senza distorsioni, per ùn dannà a nostra cità è micca per ingannà u nostru populu.
Comu hè cunnisciutu, TCDD General Manager di pocu tempu İsa ApaydınEra ghjuntu à Konya è Karaman per fà investigazioni in situ nantu à u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Konya - Karaman da l'istruzzioni di u nostru primu ministru è ministri. Direttore Generale di Ertuğrul Çalışkan, u nostru sindaco di Karaman İsa Apaydınl'accumpagnava. Direttore Generale TCDD İsa ApaydınIn a nota informativa di u comunicatu di stampa, chì hè necessariu per chjarificà a nutizia in a stampa, hè dichjaratu chì i travaglii di elettrificazione in u scopu di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Konya - Karaman sò previsti per esse cumissioni in 2017. a signalazione serà cumissionata in u primu trimestre di u 2018. Malgradu sti dichjarazioni, vedemu chì l'amici chì anu dichjaratu ch'elli anu visitatu u Direttore Generale di TCDD cù u pretestu di ringrazià per u travagliu fattu, anu torna distortu l'infurmazioni ch'elli anu ricivutu da quì è li prisentanu à u publicu. Ancu s'ellu ùn ci hè micca una dichjarazione da u nostru direttore generale chì u prugettu Konya - Karaman High Speed ​​​​Train hà da principià à a fine di u 2018, hè ovvi chì ci hè una distorsione in a notizia in a stampa basatu annantu à e dichjarazioni fatte in per creà una percepzione. Sta percepzioni, chì hè pruvatu à esse creatu, ùn truvà micca una risposta in l'ochji di i nostri cumpatrioti. Direttore Generale TCDD İsa ApaydınInvece di discutiri cù quale u ...
Puderanu esse ritardi in i prucessi di offerta di tantu in tantu in u Trenu d'Alta Velocità è altri prughjetti. Questa hè a situazione chì nasce da i diritti d'obiezione è i prucessi ghjudiziali di l'imprese chì sò intruti in l'offerta in u quadru di i principii di u statu di dirittu. Situazioni simili sò state sperimentate in u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità è u Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Hà trattatu ancu questi prublemi in a so dichjarazione. Ùn hè micca pussibule di capisce ciò chì questi amichi significanu quandu dicenu chì l'indifferenza di Karaman hè aghjuntu à l'opere chì anu firmatu per via di u prucessu legale. Ùn pudemu micca influenzà a magistratura o u prucessu legale in queste materie. Inoltre, hè ovvi chì ùn seguitanu micca è ignoranu u nostru interessu in investimenti. S'elli avianu seguitu, ùn avianu micca fattu un accostu cusì maliziusu.
Vogliu enfatizà dinò chì tali dichjarazioni facenu più male chè bè à a nostra cità. Semu seguitori di tutti l'investimenti è ùn simu indifferenti à qualsiasi investimentu. I ritardi pò esse stati sperimentati per ragioni legali, ma ùn sò mai stati lasciati senza assistenza. Sti ritardi ùn sò micca per l'indifferenza di u nostru guvernu, di i nostri diputati è di noi, o di i ritardi causati da u budgetu. A pace sia nantu à i nostri concittadini di Karaman. Continueremu à seguità u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità per mette in serviziu di u nostru populu in u prucessu pianificatu. Vulemu serve u nostru Karaman inseme cum'è unità invece di esse separatamente. Vulemu ancu chì a critica sia constructiva, micca distruttiva. Pensemu chì questi amichi ùn anu micca un prublema per ghjunghje à i nostri diputati o à noi, chì ponu riunite à a tavola iftar. Issi amichi, chì sò fora ma chì u core hè in Karaman, puderanu ghjunghje à noi è à i nostri diputati è ancu cunsultà u direttore generale. Preferiscenu distorte l'infurmazioni ch'elli anu ricevutu da u Direttore Generale, ma si vede chì e dichjarazioni fatte da u Direttore Generale contraddianu e so dichjarazioni. Sembra chì l'intenzione ùn hè micca pura è u scopu hè diversu. Suggeremu ancu ch'elli dichjaranu chjaramente quale hè u so scopu. Qualunque sò i so scopi, continueremu à travaglià ghjornu è notte in nome di a nostra cità è paese. Intantu, continueremu à dì a verità impediscendu chì u nostru populu ùn sia misinformatu.
Direttore Generale TCDD İsa Apaydına dichjarazione di l'attualità nantu à u Prughjettu di u Trenu Konya - Karaman High Speed ​​​​in a stampa;
In certi siti web publicati in Karaman oghje (02 settembre 2016); Hè dichjaratu chì u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di Konya-Karaman hè statu iniziatu circa 4 anni fà è chì i sistemi di signalazione è elettrificazione sò stati fermati durante a fase di custruzzione cù a decisione di u tribunale amministrativu, è ci sò nutizie chì u dettu. A linea serà messa in serviziu in 2018.
1-U fundamentu di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di Konya-Karaman hè statu stabilitu micca 4 anni fà, ma u 12 di marzu di u 2014 da u nostru attuale Ministru di u Sviluppu, u Signore Lütfi Elvan. I travaglii di l'infrastruttura è di a superstruttura di a linea longa di 102 km sò stati ancu finiti.
2- Quandu 9 passaghji à livellu trà Konya-Kaşınhan sò trasfurmati in passaggi sotterranei è sopra, hè previstu chì i treni di passageri cù una velocità di 2016 km seranu messi in serviziu da dicembre 120.
3- L'offerta per l'opere di elettrificazione hè stata fatta u 20, dopu à l'obiezione è i prucessi di decisione di l'offerenti davanti à u GCC è a Corte Amministrativa, u 08. U cuntrattu hè statu firmatu in 2014. U situ hè statu consegnatu u 20.06 di lugliu 2016 è u travagliu hè statu cuminciatu.
4-L'offerta per l'opere di Segnale è Telecomunicazione in u scopu di u prugettu hè stata fatta u 29.12.2014, ma l'obiezione è i prucessi di decisione di l'offerenti davanti à u GCC è u Cunsigliu di Statu sò stati cumpletati in August 2016. L'impresa di u cuntrattu serà invitata à u cuntrattu in questu mese (settembre).
5- Hè previstu di cumissioni l'elettrificazione in u 2017 è a signalizazione in u primu trimestre di u 2018.
6- Quandu u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman hè finitu, u tempu di viaghju trà Karaman è Ankara serà di 2 ore è Karaman-Istanbul serà di 4 ore.
8-In più, a nostra pruvincia di Karaman serà cunnessa cù Mersin, Adana, Osmaniye è Gaziantep da e linee di treni d'alta velocità cù i prughjetti chì seguitanu u Prughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*