U sistema ferroviariu cresce, İzmir si sviluppa

U sistema ferroviariu hè in crescita, Izmir hè in sviluppu: i sistemi ferroviari in Izmir anu aumentatu da 6 chilometri à 11,6 chilometri in l'ultimi 130 anni è sò cresciuti da 1100 per centu. Per d 'altra banda, u sistema hà avutu effetti pusitivi nantu à l'ambiente, u rumore, a contaminazione di l'aria è u trafficu.
I sistemi ferroviari, cù a so cunfortu, cunfortu, affidabile, alta capacità di trasportu è caratteristiche di trasportu rapidu, anu dimustratu una crescita record di 6 per centu in l'ultimi 1100 anni in İzmir è cuminciaru à spiccà cum'è u veiculu di trasportu publicu più preferitu. A parte di i sistemi ferroviari in u trasportu publicu urbanu hà cullatu à u livellu di 40 per centu.
U sistema ferroviariu, chì hà cuminciatu cù a strada di 11,6 chilometri di u Metro Izmir, hè aumentatu à 20 chilometri cù l'estensione di a linea è l'apertura di stazioni novi. A metro di Izmir si estenderà à 22 chilometri cù l'apertura di u tunnel Bornova Central. Cù a cumissioni di Fahrettin Altay-Narlıdere è a sezione Üçyol-Buca è l'iniziu di a Fiera İzmir Monorail, 40 chilometri saranu lasciati. Karşıyaka è tramvii Konak, sta reta serà di circa 60 chilometri.
PIÙ DI 250 KILOMETRI
İZBAN hà aumentatu à 110 chilometri cù l'apertura di a linea Torbalı. A reta di trasportu di İZBAN, chì ghjunghjerà à 136 chilometri cù a messa in serviziu di e stazioni di Salute è Selçuk, serà basatu annantu à 200 chilometri cù Bergama. Cusì, İzmir serà cupertu cù rete di ferru di più di 250 km da nordu-sud, est-ovest. Ùn serà micca una sorpresa chì a parte di a reta di u sistema ferroviariu di questa dimensione in u trasportu publicu urbanu risurrerà à u primu locu.
TRASPORTU AMBIENTALE È ECONOMICA
I sistemi ferroviari, chì si distinguenu cù i so aspetti ambientalisti, ghjucanu un rolu impurtante in a prevenzione di a contaminazione di l'aria è di u rumore in e cità. I risultati pusitivi di sta crescita in i sistemi ferroviari in a cità sò diventati osservabili in quasi ogni aspettu. E persone di İzmir, chì preferiscenu i treni invece di i veiculi privati, anu aiutatu à allevà significativamente u trafficu urbanu. Inoltre, a diminuzione di a contaminazione di l'aria, a diminuzione di i tassi di carbonu in a cità è a diminuzione di l'intensità di u rumore sò stati ancu realizati grazia à e persone di Izmir chì utilizanu u sistema ferroviariu. I sistemi ferroviari anu cuntribuitu à l'ecunumia di a cità è di u paese in quantu à l'usu efficiente di risorse scarse cum'è l'energia, in più di e so caratteristiche ambientaliste.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*