Samsun serà a basa logistica di Turchia

Samsun serà a basa logistica di Turchia: Samsun Logistics Center Project, chì hè statu implementatu cù un investimentu di 43 milioni 500 mila Euro in u scopu di u Programma di Settori Competitivi realizatu da u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, finanziatu da u finanziu finanziariu. A cooperazione di a Republica di Turchia è di l'Unione Europea, face a cità a 4a più grande in Turchia, l'alzarà à a pusizione di basa di logistica è di almacenamento.
U Prughjettu di u Centru Logisticu di Samsun, sottumessu à u Programma di Settori Competitivi da l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Mediu (OKA), hà da scopu di fà di Samsun a basa logistica di a regione cù u centru logisticu per esse stabilitu in u distrittu di Tekkeköy. I partenarii di u prugettu sò Samsun Metropolitan Municipality, Central Black Sea Black Sea Development Agency, Samsun Chamber of Commerce and Industry, Samsun Organizated Industrial Zone è Tekkeköy Municipality.
Cù u Prughjettu di u Centru Logisticu di Samsun, chì hè statu implementatu per via di a dispunibilità limitata di spazii di almacenamentu logisticu in Samsun è i bisogni crescente; Hè destinatu à aumentà a so cumpetitività furnisce spazii di magazzini logistichi à e cumpagnie. Trà l'ugettivi di u prugettu sò riduzzione di i costi di l'imprese aduprendu opportunità di trasportu versatili è riducendu a carica di almacenamento di carica di u Portu Samsun.
A nova basa di cummerciu di Turchia
In u scopu di u prugettu, chì hà u scopu di aumentà a cumpetitività di e PMI chì operanu in u settore di logistica è trasportu in Samsun è e pruvince circundante, un centru logisticu hè stabilitu nantu à una zona di 672 decares. L'imprendituri in particulare, i grossisti, i cummercianti, i cummercianti è e PMI puderanu prufittà di i magazzini, di e zone di carica-scarico, di e strutture suciali è di edifizii amministrativi da esse stabiliti in u Centru Logisticu. Cù l'attività di supportu tecnicu chì hà iniziatu u 4 di lugliu di u 2016, un pianu d'affari è un mudellu di cummerciale seranu preparati per u centru, furmazioni seranu realizati per custruisce a so capacità istituziunale, è ancu l'attività ligati à a prumuzione di u centru.
U prugettu hà fattu una grande cuntribuzione à aumentà u rolu di Samsun, chì si sviluppa in strumenti è prudutti medichi, tessili è mobili, metalli basi, ramu, machini, tabacco, carta è prudutti di carta, industria chimica è industria di ricambi auto, in stranieri. cummerciu. darà.
Impiegazione di dui mila persone in a prima tappa
Quandu u prugettu hè finitu, apre a strada per e PMI lucali chì servenu solu in u paese per stabilisce partenariati è cooperazione strategica cù cumpagnie straniere. Samsun Logistics Center Project, chì darà un grande impulsu à l'esportazioni è l'impurtazioni, creà impieghi per dui mila persone in a prima tappa.
Hè dichjaratu chì Samsun serà inundatu da cumpagnie di logistica è a regione diventerà u 4u centru logisticu più grande di Turchia dopu Istanbul, Izmir è Mersin. U travagliu di custruzzione di u prugettu hà iniziatu in ferraghju 2016 è hè previstu per esse cumpletu in l'ultimu trimestre di u 2017.
Chì ghjè u prugramma di i settori cumpetitivi?
U prugramma di i Settori Competitivi hè un prugramma gestitu da u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia in u quadru di l'accordu di cooperazione finanziaria trà a Republica di Turchia è l'Unione Europea, è face usu di un bilanciu di circa 900 milioni d'euros per mezu di prughjetti. Cù u prugramma chì hè statu realizatu da u 2007, hè destinatu à furnisce u sviluppu suciale è ecunomicu aumentendu a cumpetitività di e PMI per equilibrà e differenze regiunale in Turchia.
In u primu periodu di u prugramma, chì copre l'anni 2007-2013, investimenti à grande scala sò fatti in 500 pruvince, da Hatay à Sinop, da Mardin à Yozgat, cù un budgetu di circa 43 milioni d'euros. Cù u prugramma di i Settori Competitivi, risorse finanziarie sò attribuite à prughjetti chì permettenu a creazione di attelli d'usu cumunu è strutture di produzzione chì risponderanu à i bisogni infrastrutturali è tecnologichi di e PMI, aumentà u valore aghjuntu di a produzzione cù tecnulugii innovatori, l'accessu à i finanzii è u sviluppu infrastruttura turistica.
Stu impurtante prugramma d'investimentu darà à centinaie di PMI è imprese l'uppurtunità di sviluppà in settori cum'è l'infrastruttura tecnica, R&D, cummerciu estero, marketing è gestione di l'imprese, logistica è magazzinu, aumentendu cusì a so attività è a cumpetitività è aprendu à novi mercati. Hè destinatu à aumentà u benessere ecunomicu è suciale in e regioni di destinazione di u prugramma cù u crescente di u travagliu è u putere cumpetitivu è e novi opportunità di travagliu create. Per d 'altra banda, in u scopu di u novu periodu di a cooperazione finanziaria UE-Turchia, u prugramma di i Settori Competitivi, chì si espansione cum'è a regione di destinazione di Turchia in i ghjorni à vene, hà pensatu à sparghje i so movimenti di sviluppu à una geugrafia più larga includendu. cum'è l'innuvazione è a R&D.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*