U calvariu viaghju dopu à u tram in Samsun

A prova dopu à u tram in Samsun: A mancanza di un passaghju trà u Fisherman's Shelter Tram Station in Samsun è u centru cummerciale attraversu a strada infuria i citadini. Quelli chì scendenu da u tram, prima attraversà i recinzioni di filu à pedi, cullà u pendiu di terra è venenu à l'autostrada. Allora, u veiculu à flussu veloce ghjunghje à u centru cummerciale attraversu a strada attraversu u trafficu.
In Samsun, 5 stazioni in a prima tappa di a linea di tramway trà Gar-Tekeköy sò state messe in serviziu prima di l'Eid al-Adha. In ogni casu, l'absenza di un passaghju trà u Rifugiu di i Pescatori, chì hè l'ultima tappa di a stazione, è un centru cummerciale pone un periculu per i citadini.
Quelli chì volenu andà in u centru cummerciale, senza sapè ciò chì li succederà, venenu prima à a stazione di Fisherman's Shelter in tram. Dopu, dopu à marchjà un pocu tempu, attraversà i chjassi di filu è và à l'altra parte di a linea. Sta volta, i citadini chì marchjendu in a direzzione cuntraria è arrampicantu u pente di a terra ghjunghjenu cù difficultà à l'autostrada Samsun-Ordu. Quelli chì anu pigliatu à a strada principale dopu à a caminata dura è torturata aspettanu chì u trafficu veloce di i veiculi diminuisce, postu chì ùn ci hè micca un passaghju di pedoni sta volta. Allora attraversà e sbarre di ferru à mezu à a mediana è ghjunghje à u centru cummerciale attraversu a strada. Dopu à u shopping, certi citadini o ghjunghje sin'à a stazione da u listessu metudu, è quelli chì ùn volenu risicà attraversà a strada è cullà in u minibus.
Ali Yıldırım, unu di i citadini chì anu reagitu à l'operazione di a stazione di tram senza un passaghju, hà dettu: "Ùn ci hè micca un passaghju trà a stazione è u centru cummerciale. Siccomu ghjunti senza sapè questu, ùn pudemu micca ghjunghje à traversu a strada. A Municipalità Metropolitana di Samsun ùn vole micca custruisce un passaghju cù a Stazione di Tramway à traversu a strada, perchè serà per u benefiziu di u centru cummerciale. Hè per quessa chì hà offrittu di "fà u passaghju stessu" à u centru cummerciale. A listessa offerta hè stata fatta à u centru cummerciale di fronte à a stazione di tram davanti à Samsunspor Facilities. Altre stazioni appena aperti anu prublemi simili. Tuttavia, noi i citadini soffrenu u più da questu. Esperemu chì u prublema sia risolta u più prestu pussibule ", si lamenta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*