Apprezzazione di i Prughjetti Ferroviari di u Guvernu da Chp'li Büyükersen

Apprezzazione di i Prughjetti Ferroviari di u Guvernu da Büyükerşen di Chp: Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen hà dichjaratu ch'ellu hà apprezzatu un prughjettu fattu da u guvernu nantu à u trasportu è hà dettu: "Ci hè solu una cosa bona chì stu guvernu hà fattu, dicu cum'è membru CHP, chì s'hè focu annantu à e ferrovie".

Parlendu à a cunferenza di stampa ch'ellu hà tenutu à a municipalità, Büyükerşen hà indicatu e pratiche in i paesi di l'Unione Europea cum'è una soluzione à i prublemi di trasportu in Turchia è Eskişehir. Dichjarà chì l'Unione Europea è u Cunsigliu di l'Auropa, chì anu luttatu per entra dapoi anni, sò cundizioni di cità, Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen hà dettu: "Ùn anu micca apertu un schedariu in Turchia è l'anu purtatu à l'agenda. Ùn pudianu micca dì: "Per piglià Turchia, fate questi è lanciate ancu quelli". Ùn era ancu u so turnu. Ci hè una decisione per assicurà chì tutti i tipi di veiculi di gomma, cumpresi l'automobile, sò fermati immediatamente è mancu i motocicli sò permessi in i centri di e cità, induve a compra hè intensa è a ghjente hè densa, sottu a cundizione di a cità. Tutti i paesi di l'Unione Europea rispettanu questi in e cità. Ùn ci hè micca libertà di u driver cum'è in Eskişehir. Ùn ci pensa mai quandu compra una vittura. Piglia a vittura è entra. Bella, bella. Fighjate à vitture, vitture private, a maiò parte di elli anu una sola persona. In 60 per centu, una persona và, in 20 per centu forse 2 persone, in 5 per centu è 6 d'elli una famiglia di 3-4 persone. Fighjate à e vitture di una sola persona. Aduprate un veiculu di 80 tunnellate per trasportà una persona di 1,5 kg. Ùn ci hè micca oliu in Turchia, importamu da l'esteru. Quandu accende a televisione, vi vede chì i banche dannu prestiti di vitture cù interessu zero, vale à dì, l'incuragiscenu. Di sicuru, u paese ùn hà nè una pulitica di trasportu urbanu nè una pulitica di trasportu interurbanu ", disse.

"STU GUVERNU HA L'UNICA COSA BONA FATTA"

Büyükerşen hà dettu: "Ci hè solu una cosa bona chì stu guvernu hà fattu", è hà cuntinuatu cusì:

"Dicu questu cum'è membru CHP; u so enfasi nantu à e ferrovie. Dunque, ùn so micca s'ellu hè basatu annantu à l'idea di rende u trasportu più prezzu, trasfirendu à e ferrovie piuttostu chè l'autostrade, purtendu più persone, o s'ellu porta un pocu di spettaculu, dicendu "Avemu fattu ancu questu". Pò esse ancu fattu u sughjettu di discussione. Anu ancu persunalizà. Quelli chì privatizzaranu venderanu ancu i Ferrovii di u Statu. Nanzu à a listessa Republica, duranti l'Imperu Ottumanu, cumpagnie straniere operavanu treni, tramvii eranu operati da i Francesi, i Tedeschi, è sò stati pagati per chilometru. Quandu avemu dichjaratu a nostra indipendenza cù a Republica, li naziunalizamu cum'è a prima cosa. Se privatizzanu avà, quelli ghjorni seranu tornati, è un tali prucessu principia.

Surghjente: http://www.pirsushaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*