I minibus City Square-Sculpture rimossi in Bursa

I minibus City Square-Sculpture sò stati rimossi in Bursa: u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu: "I minibus chì portanu passageri trà a piazza di a cità è a statua (nantu à a linea di tram T1) sò stati rimossi".
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu: "I minibus chì portanu passageri trà a piazza di a cità è a statua (nantu à a strada di a linea di tram T1) sò stati rimossi".
Altepe, chì hà purtatu u prublema à l'agenda in u Cunsigliu municipale tenutu ghjovi scorsu, hà dichjaratu chì 1,5 minibus sò diventati taxi in 600 anni è hà dettu: "U populu di Bursa hè abituatu à aduprà taxi in l'ultimi anni 1,5, solu 30. di quelli chì ùn si sò micca trasfurmati in taxi, fermanu nantu à a linea Garage Centrale - Scultura, è u tempu datu hè scadutu u più prestu pussibule. Ellu disse chì turnaranu à u taxi.
In una dichjarazione fatta nantu à u so cuntu ufficiale di Twitter, Altepe hà dettu: "I minibus chì portanu i passageri trà a piazza di a cità è a statua (nantu à a strada di a linea di tram T1) sò stati sguassati". Altepe hà dettu chì tali arrangiamenti seranu fatti nantu à e diverse linee, induve necessariu, per chì u trafficu urbanu sia operatu più regularmente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*