U tram ùn chjappà

U tram ùn serà micca puntuale: Mentre era statu dichjaratu in ogni dichjarazione fatta da a municipalità metropolitana di Kocaeli chì u travagliu di u tram sarà finitu à tempu, u sindaco di Izmit, Nevzat Doğan, hà dettu: "Hè sicuru chì ci sarà un ritardu in u tram. "cum'è se a Municipalità Metropolitana hà mentitu.
A riunione di u cunsigliu di settembre di a municipalità di Izmit hè stata tenuta in a sala di u cunsigliu. In u cunsigliu presidutu da u sindaco di Izmit Nevzat Doğan, 16 punti di l'agenda sò stati discututi è decisi. Unu di l'articuli di l'agenda degne di nota hè l'articulu 41, chì hè nantu à a creazione di un Mercatu Ecologicu in u pianu di terra di 16 Burda Shopping Mall. Un altru puntu di l'agenda era l'articulu 15, chì era per a rinuvazione maiò di i bagni publichi in u Giardinu di a Moschea Fevziye.
I GIURNALISTI VANNI IN BALCANI
Mentre l'appartenenza à l'Unione di i Municipi Turchi di u mondu, presieduta da u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu, hè stata accettata à l'unanimità, Aykut Bozkurt di u gruppu AKP hè statu elettu cum'è membru principale, è İlker Ulusoy di u gruppu CHP hè statu elettu cum'è membru sustitutu. In novu, u 17esimu puntu di l'Agenda, chì include a visita prevista di l'Associazione di i ghjurnalisti di Kocaeli in i Balcani, hè statu ancu discututu da l'Associazione di i ghjurnalisti Kocaeli.
KOGACE COPRI E SPESE
In quantu à a dumanda di un viaghju in i Balcani chì 110 persone vulianu piglià trà u 5 è u 20 d'ottobre, u presidente Doğan hà dettu: "Avemu dettu chì ùn avemu micca cunsideratu e richieste di l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti, ma sta situazione hè diversa. Cum'è sapete, dopu à u 15 di lugliu, a stampa biased di l'Occidenti hà prisentatu u 15 di lugliu in modu assai diversu. Questu deve esse spiegatu cù una campagna contra. KOGACE hà ancu una tale dumanda di attività. "Saria bellu per i membri di a stampa à l'esteru per trasmette e so impressioni di u prublema", disse. U tema discutitu in u parlamentu hè statu accettatu à a cundizione chì i tariffi sò stati cuparti da KOGACE. A pruposta di affittà e toilette di a Moschea Fevziye di u Distrettu di Tepecik, chì hè sottu u cuntrollu è a dispusizione di a Municipalità, per 8 anni, perchè anu bisognu di mantenimentu è riparazione maiò per furnisce un serviziu megliu à i citadini, hè stata discussa è accettatu à l'unanimità. Stabbilimentu di un Mercatu Ecologicu in u pianu di terra di u 41 Burda Shopping Mall, chì era ancu trà l'articuli impurtanti di l'agenda di u parlamentu, hè statu ancu accettatu à l'unanimità.
CONCERNE L'OFFICE DI GUVERNATURA DI DISTRICT
Allora, u membru di u Cunsigliu di CHP hà pigliatu a parolla è hà dichjaratu: "U capu di Cumhuriyet Mahallesi ùn hè micca tornatu à u duvere per 45 ghjorni è hà dettu: "Quale tipu di sustegnu hè statu furnitu à questu capu da u membru di u cunsigliu rispunsevule? E prucedure di i membri 3 chì sò stati sospesi da a municipalità di Izmit sò stati cumpletati immediatamente è sò tornati à e so funzioni in 15 ghjorni. Ma dopu tuttu, ci hè un capu elettu. "Vogliu avè infurmazioni nantu à questu prublema", disse. Rispondendu à a dumanda di Umutlu, u coordinatore di Mukhtars Desk Mehmet Çetin hà dichjaratu chì u prublema era ligata à u guvernatore di u distrittu è hà dettu: "Dopu à u nostru postu di Mukhtar quella sera, tutti anu vistu questu. "Hè una decisione chì deve esse presa da u guvernatore di u distrittu", disse.
Ùn pudemu micca viaghjà cunfortu in DOĞU KIŞLA
U membru di u Cunsigliu CHP Uğur Koştur hà dettu: "I prublemi cù u tram sò notevuli. In u situ web di a cità metropolitana, hè scrittu chì u tram hè à circa 200 ghjorni. Cù l'apertura di e scole in l'ultimi ghjorni, u caosu di u trafficu aumenterà. Ci sò studii nantu à questu sughjettu? In particulare i cummercianti di u Quartiere Yenişehir sanguinanu perchè e strade sò chjuse. U sustegnu hè furnitu à i cummercianti vittime in u livante. Ma avete un agenda per sustene i nostri cummercianti chì sò stati vittime quì per 3-4 mesi? Ci sò parechje prublemi in a Caserma Orientale. I citadini ùn ponu viaghjà quì in pace. "Ci sò assai prostitute da u latu di u parcu, è siriani è mendicanti da l'altra parte". Ellu hà spressu i prublemi sperimentati in a regione.
U TRAM CURRÀ ?
Parlendu dopu u membru di u Cunsigliu CHP Uğur Koştur, u sindaco di Izmit Nevzat Doğan hà dettu: "U prughjettu di u tram hè un prughjettu realizatu da a Municipalità Metropolitana è u sustenemu. Passemu per un prucessu difficiule. L'incapacità di l'imprenditore di agisce meticulosamente disturba u nostru populu è noi. Un seguitu incridibile hè fattu, ma malgradu tuttu questu, ci sò questi prublemi. A cirurgia hè realizata in un mumentu chì a vita hè fluente. Sò ancu chì i nostri cummercianti sò in prublemi. In particulare u travagliu di i nostri cummercianti in Yenişehir è Mehmet Ali Paşa hè difficiule, ma a chirurgia hè quasi finita è scurderemu u nostru dulore in u futuru. "Ci hè sicuramente un ritardu", disse. Özak hà dettu: "Hè previstu esse cumpletu in February 2017. E rete in u sistema di infrastruttura sò ancu rinnuvati. A maiò parte di a cirurgia hè stata finita. U primu tram hè statu finitu. Trams da esse introduttu in Germania in settembre. U travagliu cuntinueghja à un ritmu intensu. "Femu ogni sforzu per stà à u calendariu". disse.
ACCUSU KARAOSMANOĞLU
Dopu chì u membru di u cunsigliu CHP İbrahim Güçlü hà manifestatu l'angoscia di i cummercianti di u bar, u sindaco di Izmit Nevzat Doğan hà accusatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu è u presidente provinciale AKP Şemsettin Ceyhan. Doğan hà dettu: "Dopu à u colapsu di Bar Street, i pruprietarii di bar sò ghjunti à i cunsiglii municipali è anu cercatu suluzioni à i so prublemi, sta volta anu assistitu à a riunione di u cunsigliu di a municipalità di Izmit. Dopu chì u membru di u Cunsigliu CHP İbrahim Güçlü hà spressu i prublemi di i cummercianti di i bar, u sindaco di İzmit Nevzat Doğan hà dettu: "Ùn venite micca è portate i prublemi di altre organizzazioni in a Municipalità di Izmit. Immediatamente dopu à l'elezzioni di u 2014, aghju andatu à u nostru stimatu guvernatore è u sindaco metropolitanu è spiegà u prublema riguardanti Bar Street. Aghju dichjaratu chì a situazione attuale in Bar Street ùn cunvene micca à a nostra cità, chì ci sò qualchi prublemi, chì si deve truvà una nova suluzione, è chì sti lochi ponu esse spustati in una zona induve i bars ponu esse cuntrullati, à u mare.
Ùn aghju micca l'AUTORITÀ
I spazii induve tali putenzi sò determinati sò chjaru cù e linee rosse. Questa autorità appartene à a Municipalità Metropolitana. Nisuna suluzione hè stata trovata, ma aghju rializatu u mo duvere. Ùn aghju nè locu in bars nè sò autorizatu à aduprà. A strada di u bar esistente hè stata demolita da u tram, ognunu hà pigliatu u rolu di culpisce à a municipalità di Izmit, questu ùn hè micca ghjustu. A Municipalità Metropolitana piglia a decisione per a demolizione è hè rispunsevule per questu. L'amici anu purtatu u prublema di u locu fora di a cità è l'avemu purtatu à u gruppu. Nimu ùn deve lancià a bola in a corona. Sia u sindaco metropolitanu è u presidente di a pruvincia anu dichjaratu ch'elli eranu pusitivi nantu à un locu fora di a cità, ma ùn hè statu fattu nisun travagliu. Ùn mi dumandate micca più nantu à questu. Dumandate à quellu chì hè rispunsevule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*