Hà fattu un prugramma simile à u prugramma chì e cumpagnie straniere vulianu 10 milioni di lire per 100 mila lire.

Hà fattu un prugramma simile per 10 mila lire, per quale e cumpagnie straniere vulianu 100 milioni di lire: Kadir Gürkan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, hà dichjaratu chì e cumpagnie straniere custanu 10 milioni di TL per un monitoraghju simile è prugramma di seguimentu utilizatu in u sistema di ferrovia ligera, ma solu 100 mila lire, hà dettu chì u software è i prugrammi lucali sò stati pruduciutu à un costu di 6 XNUMX TL. Gürkan hà dichjaratu chì u prugramma, chì hè statu utilizatu per XNUMX mesi, hè statu pruduttu in cullaburazione cù l'Università Samsun Ondokuz Mayıs è Samsun Teknopark.
Dopu chì u prugramma di monitoraghju è seguimentu utilizatu in u Sistema di Ferrovia Ligera, custruitu da a Municipalità Metropolitana di Samsun è messu in serviziu u 10 d'ottobre di u 2010, era insufficiente, Samulaş (Samsun Proje Ulatma İmar İnşaat Yatırım Sanayi ve Ticaret A.Ş.), chì opera u Light Rail System, hà decisu di stabilisce un novu sistema. In u risultatu di u studiu, hè statu decisu di creà un novu prugramma perchè u costu di prugrammi chì appartenenu à cumpagnie straniere era di circa 10 milioni di TL è u software domesticu era insufficiente.
L'azzione hè stata fatta per sviluppà un novu software è prugramma di monitoraghju domesticu è seguimentu in cuuperazione cù l'Università Samsun Ondokuz Mayıs è Samsun Teknopark. U software preparatu hè statu finitu in 100 mesi à un costu di 3 mila TL. U "Programma di Monitoraghju è Tracciamentu di u Sistema Ferroviariu" hà cuminciatu à esse usatu in u Sistema di Ferrovia Ligeru Samsun 6 mesi fà. Grazie à u software, l'infurmazioni istantanee sò furnite à a linea di u sistema di ferrovia leggera "Centru di cuntrollu di u trafficu" nantu à a distanza trà i tram, u locu di u tram, quale cunduttore usa u tram, se i cunduttori rispettanu i limiti di velocità determinati in u percorsu, a lista di turni di u tram è i cunduttori chì saranu in turnu.
U Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana, Kadir Gürkan, hà spiegatu chì anu cuminciatu à circà un novu prugramma circa un annu fà per via di l'insufficienza di u prugramma attuale è hà dettu:
"L'offerte chì avemu ricevutu da e cumpagnie di software straniere chì avemu scontru in e fiere tecniche chì avemu assistitu eranu ancu abbastanza altu, in a gamma di 9-10 milioni di TL. Dunque, avemu collaboratu cù Samsun Ondokuz Mayıs University è Samsun Technopark. Avemu travagliatu inseme cù i nostri amichi in u nostru Centru di cuntrollu di u trafficu. Avemu ancu prughjettatu questu cù l'Agenzia Centrale di Sviluppu di u Mari Neru è furnia un supportu finanziariu. In u risultatu di 3 mesi di travagliu, avemu implementatu u "Programma di seguimentu è seguimentu di u sistema ferroviariu". Quì, monitoremu a distanza trà i tram, chì usa u tram, u locu di u tram, a lista di i turni è u cunduttore chì serà in turnu, è se u cunduttore chì usa u trenu rispetta i limiti di velocità determinati nantu à u trenu. rotta. Mentre chì questu hà aumentatu l'efficienza in a nostra attività, un bonu serviziu hè statu creatu in una infrastruttura di viaghju sicura è còmoda. Hè statu ancu un piacè per noi di implementà questu cù i nostri partenarii di soluzioni lucali ".
Dichjarà chì ci sò diversi prugrammi di seguimentu è software utilizati in Turchia, ma stu mudellu sviluppatu hè abbastanza simplice è funziunale, Gürkan hà dettu: "Pudemu dì chì hè u primu in questu rispettu. Avemu realizatu stu prugramma per un prezzu di 10 millesimi. "Avemu sviluppatu u nostru propiu software è prugramma inseme cù risorse lucali", disse.
Gürkan hà dichjaratu chì, cù tali studii, ùn anu micca solu aumentatu u cunfortu è a sicurità in u trasportu publicu urbanu, ma ancu aumentatu e cundizioni di sicurezza minimizendu i risichi pussibuli in u funziunamentu di u sistema ferroviariu, è aghjunse:
"Cù stu prugramma, aumentemu a sicurità à livelli più alti. In u sistema attuale, furnisce u serviziu cù 21 stazioni, 16 chilometri è 21 tram. Cù a messa in opera di a linea in custruzzione, u percorsu cresce à 30 chilometri è riceveremu i nostri 8 tramvii novi à a fine di l'annu. Cusì, ghjunghjeremu una strada di 29 tram è 30 chilometri. U nostru numeru di stazioni cresce ancu à 36. A nostra media di passageri di ogni ghjornu in 2015 hè di circa 50 mila, aspittemu chì cresce à 70-75 mila cù l'intruduzioni di a nova linea. Da Aostu 2016, ci hè un aumentu di 6.3 per centu in u numeru di i nostri passageri paragunatu à l'annu precedente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*