Icing Early Warning System hè statu stallatu nantu à u 3rd Bridge

Icing Early Warning System hè statu stabilitu nantu à u 3u Ponte: Icings, chì diventanu a prova di Istanbulites ogni stagione d'invernu, paralizanu u trafficu. A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà ancu pigliatu misure per mega prughjetti quist'annu.
Yavuz Sultan Selim Bridge, unu di i mega prughjetti, hè ancu preparatu per a staghjoni invernu. U ghjacciu è e piogge forti chì cumincianu cù l'arrivu di i mesi di l'invernu ponu influenzà u trafficu. Hè per quessa chì i sistemi di spray automaticu contr'à a ghiacciata sò stati installati nantu à u 3u Ponte è e strade circundante.
Cum'è parte di a lotta contru l'inguernu, u "sistema d'allerta precoce di ghiaccio" hè statu attivatu in 43 punti critichi in Istanbul.
COME FUNZIONA U SISTEMA DI ICEING ?
U sistema di avvisu di ghiaccio, attivatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in u scopu di e misure invernali, pò detectà ore di ghiaccio in anticipu grazia à i sensori posti nantu à l'asfaltu. In questu modu, a ghiacciata pò esse prevenuta è e prime misure sò pigliate contr'à eventuali accidenti. In cortu, u sistema di avvisu di ghiaccio serà attivatu in casu d'emergenza.
U 3u PONTE HA 72 CAMERA
Per passà i mesi d'inguernu senza prublemi, i squadre di trafficu mobile seranu in patrulla 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Ogni negatività chì pò accade nantu à i ponti serà immediatamente intervenuta. Per d 'altra banda, ci sò 72 camere di cuntrollu di trafficu nantu à u ponte Yavuz Sultan Selim. Queste camere, chì anu un angolo di vista di 360 gradi, ponu immediatamente detectà l'accidentu è signalà à u centru principale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*