L'incuranza uccide à i passaghji à livellu

L'incuranza uccide à i passaghji à livellu: TCDD 6th Manager Regionale Mustafa Çopur hà dettu chì l'accidenti à i passaghji à livellu sò principalmente causati da ùn avè micca nutatu u lume rossu ardente, è hà avvistatu i cunduttori.
Çopur hà dettu: "I cunduttori di vitture chì ùn sò micca attenti mettenu in periculu a so propria vita è a vita di quelli chì li circondanu. Inoltre, l'accidenti causati da trascuratezza sò spessu attribuiti à i treni, ma un trenu ùn hè micca cum'è l'altri veiculi di strada, hè un veiculu di massa pisanti chì cuntinueghja nantu à a so propria linea è ùn pò micca firmà immediatamente. Hè per quessa chì vulemu chì i cunduttori di strada sò più attenti ".
"A BASSA VELOCITÀ SIGNIFICA ACCIDENT E MORTE"
Aghjunghjendu chì ci sò 32 passaghji à livellu trà Adana è Mersin, Çopur hà dettu: "In altre parolle, una strada interseca a ferrovia ogni 2 km. Questa bassa velocità significa accidenti è morte. Ùn importa micca quantu aumentemu i sistemi di sicurezza à i passaghji à livellu è facenu i marcati necessarii, ùn sò micca largamente rispettati. A violazione di luci rosse è u cumpurtamentu impaciente di i cunduttori portanu ancu à accidenti. Invece di piantà nantu à a linea di trenu, i veiculi pruvate à attraversà l'altra parte di a strada in modu incontrollatu è precipitoso. "Hè vitale per i cunduttori per esse più attenti è cuntrullà u so passaghju à i passaghji à livellu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*