A Ferrovia hè Civilisazione

A Ferrovia hè Civilizazione: Direttore Generale TCDD İsa Apaydınu novu articulu di a rivista RAILLIFE

A campagna per tessi u nostru paese cù e reti di ferru muderni, chì hà iniziatu in u 2003 cù a dirigenza è e direttive di u nostru presidente, cuntinueghja à tutta velocità.

Travagliemu ghjornu è notte, neve è invernu, per mantene e nostre linee esistenti pronte per u trafficu di treni è per compie i viaghji chì partenu da e nostre stazioni, chì ognunu hà a so propria architettura unica, è cuntinueghja cù u trenu in sicurezza è pace.

U nostru duvere ùn hè micca solu di uperà e nostre linee esistenti. À u listessu tempu, hè di intruduce u trenu à i nostri citadini, chì fighjenu a strada di u trenu, chì i terri chì crepanu di sete bramanu l'acqua. Perchè a ferrovia hè sempre stata a misura di a civilizazione da u ghjornu chì hè stata inventata.

Cù sta cuscenza è rispunsabilità, custruemu ferrovie d'alta velocità trà e grandi metropoli, veloci trà i centri impurtanti è e novi ferrovie cunvinziunali versu e nostre altre regioni.

Malgradu e dure cundizioni geugrafiche, perforemu cù pacienza è stubbornly in muntagna è custruiscenu ponti à i fiumi, utilizendu a tecnulugia più avanzata.

U nostru travagliu cuntinueghja ghjornu è notte nantu à i prughjetti di treni d'alta velocità (YHT) Ankara-İzmir è Ankara-Sivas, chì riduceranu significativamente i tempi di viaghju fora di e linee chì mettemu in serviziu.

I nostri prughjetti di treni à alta velocità (HT) Bursa-Bilecik, Konya-Karaman-Ulukışla è Adana-Mersin cuntinueghjanu à u listessu ritmu.

I nostri prughjetti YHT è HT, chì sò in fasi di custruzzione, licitazione è prughjettu, per i quali travagliammu per fà un esempiu per i nostri paesi amiche è fraterni, sò stati premiati u "Premiu di l'annu Heydar Aliyev" in a categuria di "Progetti chì trascendenu u cuntinente". in Ingegneria, Architettura è Urbanismu" urganizata in u scopu di Mimar Sinan International Project Olympics.

Dopu à stu sviluppu, chì hà aumentatu u prestigiu di u nostru paese è a nostra urganisazione in a cumunità internaziunale, hè stata premiata u "Premiu di u serviziu di distinguitu di a civiltà di a strada di a seta" da l'Unione di Ingegneri è Architetti di u Munnu Turcu in nome di TCDD.

Stu premiu datu à TCDD, chì porta u pesu di stu paese dapoi u 1856, hè ancu un attu di fiducia in u futuru di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*