A stazione di Ankara YHT hè entrata in u serviziu

ankara yht gari divintò u novu centru di vita di a capitale
ankara yht gari divintò u novu centru di vita di a capitale

A custruzzione di a stazione di u Trenu d'Alta Velocità di Ankara (YHT) hè stata messa in serviziu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım.

"Contene ogni tipu di spazi viventi. "Quelli chì venenu à l'Ankara YHT Station, indipendentemente da induve sò da Turchia, puderanu facilmente passà u tempu quì, viaghjà, scuntrà è mandà i so passageri".
A custruzzione di l'Ankara High Speed ​​​​Train (YHT) Station, u travagliu più prestigiosu in Turchia è in Europa, hè stata finita è messa in serviziu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım.
U presidente Erdoğan, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman è u primu ministru Binali Yıldırım, è ancu u ministru di i Trasporti è l'Affari Marittimi Ahmet Arslan è parechji ministri, deputati è citadini anu assistitu à l'apertura.

"Nisun putere pò impedisce à a Turchia di ottene i so scopi"

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu ciò chì segue in u so discorsu à a ceremonia di apertura:
"Ùn hè mai appruvatu per noi di inchinarci. Ci prughjemu solu in presenza di u nostru Signore. A cumpagnia stabilita sottu u nome di Ankara Train Station Management operarà stu edifiziu per 19 anni è 7 mesi, è poi serà rimandatu à u statu. A pusizione di YHT d'Ankara, chì hè stata messa in opera cù un investimentu di circa 235 milioni di dollari, hè rinfurzata. Spergu chì l'edificiu di a stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara serà benefica per a nostra nazione.

Avemu dui prughjetti impurtanti davanti à noi. Ci hè u Ponte di Çanakkale di u 1915 è u Canale Istanbul, chì hè un prughjettu completamente diversu. Cunnetterà ancu u Mari Neru à Marmaray. Canal Istanbul serà u più grande prughjettu di Turchia in a storia di a Republica. Avemu un prublema, avemu un prublema. Semu turbati. Avemu un amore per questa nazione è stu paese. Mori u sumere è ferma a so sella, mori l’omu è ferma u so travagliu. Vulemu esse ricurdati cù queste opere. Chì sarà, murerete, andate. Venemu da a terra. Andemu in terra. Ogni ànima tastà a morte. Venemu da quì è andemu quì. U puntu hè di preparà per quì. Cume avemu preparatu hè impurtante. "Nisun putere pò impedisce à Turchia di ghjunghje à i so scopi".

"Avemu implementatu prughjetti maiò chì ùn cascà micca fora di l'agenda"

U primu ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Eccu a stazione di treni di Ankara. Caru presidente, Ankara hè diventata a capitale micca solu di a Turchia, ma ancu di a reta di treni d'Alta Velocità di Ankara. Da Ankara à Konya, à Eskişehir, in u futuru à Uşak, Manisa, İzmir, Yozgat, Sivas, Erzincan, Konya, Karaman, Mersin, Antep, in breve, 55 per centu di a pupulazione di Turchia. lace in i 14 pruvince chì custituiscenu Turchia. Servisce sta nazione hè cultu. Oghje, unu di i paesi chì realizanu i più grandi prughjetti in u mondu hè Turchia. Signore presidente, avete un principiu. A manera di superà a crisa glubale hè di implementà grandi prughjetti. Unu per unu, Türkiye implementa grandi prughjetti chì sò stati nantu à l'agenda per 50 anni.

Quandu avemu partitu, u nostru presidente ci hà dettu chì serviremu a nazione mettendu petre nantu à petre, micca parolle nantu à parolle. Grazie à Diu, avemu fattu cusì. Ankara, Istanbul, Konya. Avemu cunnessu sti trè capitali di l'Imperu Ottumanu cù e linee di treni d'alta velocità. Quandu avemu apertu a prima stazione di treni d'alta velocità, 28 milioni di i nostri citadini viaghjavanu. Avà sta muderna Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara hè diventata cusì cù u mudellu statale di custruzzione-operazioni.

Meno ghjente hà cuminciatu à aduprà l'autostrada. U 66 per centu di i nostri citadini hà cuminciatu à aduprà a linea di trenu d'alta velocità Ankara Konya. Bona Furtuna. 150 mila persone passanu quì ogni ghjornu. Diventarà u centru di vita di Ankara. Ùn serà micca solu una stazione, serà un locu induve ci hè a vita ghjornu è notte, induve a ghjente scontra è risponde à i so bisogni. Cuntinuerà à cresce ancu in altre pruvince. Caru presidente, cari residenti di Ankara, spergu chì stu travagliu serà benefiziu per a nostra nazione. "Spergu chì portarà bona furtuna à u nostru paese", disse.

In u so discorsu, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dichjaratu chì a Stazione di Treni d'Alta Velocità (YHT) di Ankara servirà 50 mila persone à ghjornu è 15 milioni di persone à l'annu, è hà dettu: "Accomoda. ogni tipu di spazi viventi. "Quelli chì venenu à l'Ankara YHT Station, indipendentemente da induve sò da Turchia, puderanu passà u tempu quì, viaghjà, scuntrà è mandà i so passageri cun facilità". disse.

Ellu disse chì u sustegnu di u presidente Erdoğan è a dirigenza di u primu ministru Yıldırım era assai impurtante per elli, soprattuttu in quantu à fà di e ferrovie una pulitica statale in u 93 anniversariu di a Republica.
Dichjarà chì anu purtatu un prughjettu cusì bellu à Ankara in u 93 anniversariu di a Republica, Arslan hà dettu: "Da avà, spergu chì coronaremu l'anniversariu di a nostra Republica cù parechji grandi prughjetti". disse.

"50 mila persone per ghjornu è 15 milioni di persone per annu seranu servite"

Arslan hà nutatu chì, cù e ferrovie chì diventanu una pulitica statale, e linee Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir, Ankara-İzmir è Ankara-Sivas sò state è seranu aperte una dopu l'altra è hà dettu: "Ankara YHT Station servirà à 50 mila persone un annu. ghjornu è 15 milioni di persone à l'annu ". disse.

Indicà chì a Stazione YHT di Ankara hà ogni tipu di cunfortu, Arslan hà dettu: "Contene ogni tipu di spazi viventi. Quelli chì venenu à l'Ankara YHT Station, indipendentemente da induve sò in Turchia, puderanu facilmente passà u tempu quì, viaghjà, scuntrà è mandà i so passageri. Avemu ancu creatu spazi viventi in a stazione cù 3 piani, 8 di i quali sò parcheghji è piattaforme. "A stazione hà 27 cabine di pedaggio". hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì a stazione serà "senza barriere" per i disabili, Arslan hà dettu: "U famosu pensatore Emerson hà un dittu:" E cose senza eccitazione mentre li facenu ùn ponu esse ottenute ". U sgiò presidente, sapemu a vostra eccitazione. Dunque, ogni travagliu è l'eccitazione chì senti riflette nantu à noi è a famiglia di 100 mila Trasporti, Marittimi è Comunicazioni. Cù st'eccitazione è entusiasmu, compieremu prestu i grandi prughjetti in ligna cù i scopi chì vi metterete, cum'è noi oghje, è metteli à u serviziu di u nostru populu. Vi ringraziemu assai per u vostru patronu è sustegnu. "Possa sta stazione porta bona furtuna à Ankara è Turchia."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*