A Bona Nutizia di Uzungöle Cable Car da u Ministru Veysel Eroğlu

Uzungöle Ropeway Announcement da u Ministru Veysel Eroğlu: U Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua Veysel Eroğlu hà dichjaratu chì 100 arburi sò stati tagliati finu à avà in u prughjettu di a strada verde è 13 mila saplings sò stati piantati invece. Hè statu ancu revelatu chì e persone chì gridavanu assai facianu custruzzione illegale. Ci sarà un putenziale turisticu veramente grande in questa zona da Samsun à Artvin ", disse.

Veysel Eroğlu, Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, chì hè ghjuntu à Trabzon per assistisce à a cerimonia di apertura è di inaugurazione di 270 strutture, chì serà realizatu cù un investimentu di 12 milioni di TL, hà visitatu u Governatore di Trabzon. U Ministru Eroğlu, chì hà ricevutu un briefing annantu à a cità da u guvernatore Yücel Yavuz, hà tenutu una cunferenza di stampa dopu.

Facendu dichjarazioni annantu à l'investimenti è i servizii di u guvernu, u Ministru Eroğlu hà dichjaratu ch'elli avianu datu una bona nutizia annantu à 62 investimenti è strutture in Trabzon prima è hà dettu ch'elli anu finitu 48 di elli.

Nutendu chì a strada verde hè una strada larga di 7 metri chì cunnetta i piani, u Ministru Eroğlu hà dettu: "Ci hè una strada blu, una strada costiera. I turisti in entrata volenu soprattuttu andà in questi altipiani è zoni di prateria, ma ùn ci hè manera. Avemu dettu chì avemu presentatu un prughjettu chjamatu DOKAP Project. A Strada Verda hè una strada larga di 7 metri chì unisce i plateaux. Sta strada hè un prughjettu di rende accessibile i plateaux. U mutivu per quessa hè chjamatu a strada verde hè perchè; ùn ci sò micca arburi nantu à l'alti tribunali in a maiò parte di i posti. In ogni modu, ùn ci sò micca arburi tagliati in Trabzon. 13 metri cubi, vale à dì, 100 arburi sò stati tagliati in Rize. Faremu stu chjassu cum'è s'ellu passava per un corridore verde. Arburi splendidi seranu piantati. Decine di millaie d'arburi seranu piantati. Sta strada passerà per u verde. "In questu momentu, a strada ùn hè micca verde, ùn ci sò micca arburi perchè ci sò tribunali altu", disse.

Esprimendu chì u putenziale turisticu da Samsun à Artvin serà enormu, u Ministru Eroğlu hà dettu: "U citadinu s'oppone chì se sta strada vene, ci sarà cuntrollu quì. Hè statu ancu revelatu chì e persone chì gridavanu assai facianu custruzzione illegale. Ci sarà un putenziale turisticu veramente grande in questa zona da Samsun à Artvin. Nisun dannu. Prutegeremu ancu più strettu. Mi hè difficiule di capisce perchè questu hè oppostu. Stu locu serà perfettu. Stu locu serà perfettu. Ùn hè micca una strada cusì divisa nantu à a strada. Disponemu e strade di l'altitudine esistenti è facemu belli. Sarà un andata e ritorno, ùn serà micca una strada à più corsie. Utilizemu largamente e strade esistenti. 100 saplings sò stati tagliati è 13 mila saplings sò stati piantati da a strada. Semu u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, simu rispunsevuli di aumentà e nostre fureste, micca di distruggerli. L'assi forestali sò in calata in parechji paesi di u mondu. In l'ultimi 13 anni, i patrimonii forestali in u nostru paese anu aumentatu da un milione è mezu di ettari, o 15 milioni di decares. In fatti, avemu ricevutu un premiu speciale da e Nazioni Unite in questu sensu. A cima forestale mundiale hè stata tenuta in Istanbul per a prima volta fora di i Stati Uniti.

Dichjarà chì sustenenu parechji paesi in u mondu in u campu di a silvicultura, u Ministru Eroğlu hà dettu: "Eseguimu attività in Asia Centrale, Balcani, Caucasu è Africa. Ci hè un sindicatu chjamatu Pan Africa. I sustenemu. U so nome hè u muru verde. Sustemu a creazione di un muru verde da u Senegal à Djibouti. Dicemu à l'amichi d'andà quì è di vede. Puderanu ancu oppone cum'è un muru verde. Semu a strada verde quì, u muru verde à mezu à l'Africa ", disse.

A bona nutizia di u telefuninu à Uzungol

U Ministru Eroğlu, chì hà ancu datu a bona nova di a funivia à Uzungöl, hà dettu: "U pianu di zonificazione hè attualmente in u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Hè un parcu naturali, ci vole à esse assai sensibili è ùn sbaglià micca. Avemu bisognu di riceve feedback da tutte l'istituzioni. Tuttu hè finitu avà, u ministeru hà da pianificà in termini di zonificazione, è poi cuminciaremu subitu ", disse.

Dopu à a cunferenza di stampa, u Ministru Eroğlu hà assistitu à a cerimonia di piantazione tenuta davanti à l'Uffiziu di u Guvernatore di Trabzon.