Approvazione EIA cuncessa à u Ponte di Çanakkale

L'approvazione EIA hè stata data à u Ponte di Çanakkale: U rapportu EIA di u Prughjettu di l'Autostrada İstanbul-Çanakkale-Balıkesir, chì serà implementatu cum'è unu di i prughjetti di trasportu più prestigiosi in Turchia, hè statu appruvatu. L'autostrada, chì parterà da Istanbul Silivri è cuntinueghja cù u Ponte Çanakkale, finisce in Balıkesir.
A custruzzione di a sezione di a strada Tekirdağ-Çanakkale, chì hè prevista per esse 352 chilometri in totale, principia u 18 di marzu di u 2017. In u scopu di u prugettu, in più di u Ponte di u Bosforu di Çanakkale, un totale di 31 viadutti, 5 tunnel, 30 crucivia è 143 sottopassaggi è soprapassi seranu custruiti. Cù u novu prughjettu di l'autostrada chì faciliterà e transizioni da l'Europa à l'Egeu è u Mediterraniu, a capacità di trasportu cummerciale di merchenzie è spedizioni turistiche aumenterà ancu.
A lunghezza di u Ponte di u Strettu di Çanakkale, chì serà situatu trà Gallipoli è Lapseki, hè di 3 mila 869 metri, a media di u ponte hè di 2 mila 23 metri, è i spazii laterali sò calculati cum'è mille metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*