Cunsigliu di ferry à u portu TCDD

Pruposta di traghetti di vittura à u portu TCDD: Parlendu à a riunione parlamentaria d'ottobre di a filiale di Izmir di a Camera di Cummerciu di DENİZ (DTO), u vicepresidentu di DTO Savaş Ercan hà suggeritu chì u portu TCDD sia apertu à l'usu di battelli di vittura per alleviare trafficu. Ercan hà dettu: "Per allevà u trafficu Altınyol, un battellu di vittura deve esse piazzatu trà Bostanlı è Alsancak. Per questu, u portu TCDD in Alsancak pò esse usatu ".
A riunione di l'assemblea DTO d'ottobre hè stata tenuta in a sala di l'assemblea. Parlendu à a riunione, u Vicepresidente di DTO Savaş Ercan hà nutatu chì İzmir duveria aduprà più u mare. Spieghendu chì a ghjente di Izmir deve vultà à u mare è e navi novi anu da esse aduprate in ogni puntu di a Baia di Izmir, Ercan hà dettu: "Vulemu aduprà u mare di più. Perchè ùn avemu micca altru modu per andà. Ma avemu u mare è i nostri navi. Ellu disse ch'elli anu da esse usatu più efficace. Nutendu chì a densità di u trafficu hè aumentata cù l'apertura di e scole, Savaş Ercan hà dettu: "Per riduce a densità di u trafficu Altınyol, i battelli di vittura ponu esse stabiliti trà Bostanlı è Alsancak. cum'è què KarşıyakaU trafficu da. Ci hè una densità seria in a regione Mavişehir. Altınyol ùn risponde micca à tutta sta densità ", disse.
Chjamendu a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà recentemente implementatu un prughjettu di rinnuvamentu in u trasportu marittimu cù 15 novi navi, Ercan hà indicatu l'area portu in Alsancak per chì i battelli di vittura ponu attracà. Ercan hà dettu: "I battelli di vittura ponu attraccate à u molo n ° 1 di TCDD in u portu d'Alsancak. L'applicazioni sò fatte à u molo in i spazii ligatu è duty free. Un protokollu pò esse firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD nantu à u sughjettu ", disse. U budgetu stimatu per 2017 hè statu ancu accettatu in u parlamentu. U bilanciu di 2017 milioni 15 mila TL previstu per 400 hè statu appruvatu à l'unanimità. Nutendu chì u bilanciu di quist'annu hè aumentatu di 10 per centu cumparatu cù l'annu passatu, u membru di u Cunsigliu di DTO Mihri Celik hà dettu: "U bilanciu, chì era di 14 milioni 600 mila lire l'annu passatu, hè cusì aumentatu di circa 10 per centu è hà righjuntu 15 milioni 400 mila TL. " Aghjunghjendu à e so parolle chì i studienti 137 chì studianu in i dipartimenti marittimi di l'università è i licei sò stati dati borse di studiu finu à a data, Çelik hà dettu chì questu annu, seranu felici di furnisce i studienti 75 cun una cuntribuzione mensuale di 9 TL per 230 mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*