Ultima offerta da Izban

Ultima offerta da İzban: Mentre a greva di u persunale İZBAN cuntinueghja in İzmir, İZBAN A.Ş. ghjunse a spiegazione. In a dichjarazione, u calendariu di u salariu chì serà furmatu dopu l'offerta rifiutata hè statu ancu inclusu.

İZBAN A.Ş., una cumpagnia cumuna di TCDD è İzmir Metropolitan Municipality, chì opera u trasportu suburbanu trà Aliağa è Torbalı in İzmir. A greva di u persunale cuntinueghja. Demiryol-İş Union è İZBAN A.Ş. Quandu i negoziati trà è cuntinueghjanu da ghjugnu fiascatu, u persunale hà fattu greva. Una dichjarazione hè stata ancu fatta da İZBAN A.Ş in quantu à u cuntrattu cullettivu chì hà causatu a crisa in u trasportu. A dichjarazione include u calendariu di salariu chì serà furmatu dopu chì l'offerta ùn hè micca accettata.

Enfasi nantu à l'ugualità è a ghjustizia
A dichjarazione hà cuminciatu dicendu: "Semu cun cura è cun dispiacere l'avvenimenti dopu a decisione di greva presa da l'Unione Ferroviaria-İş l'8 di nuvembre 2016, è i so sforzi per ingannà a ghjente di Izmir hè una scola chì li furnisce cù almenu 6 mesi di educazione è li permette di avè una professione. Unu di i principii basi di a nostra istituzione, chì hè stata stabilita cù un partenariatu di 50 per centu di TCDD è Izmir Metropolitan Municipality; usa e risorse pubbliche in u modu più efficiente. Cum'è una istituzione chì deriva a so forza da u populu di Izmir, sempre trasmettemu stu putere à i nostri impiegati senza compromette i nostri principii di ugualità è ghjustizia. A nostra istituzione hà determinatu settimane prima di l'8 di nuvembre chì l'Unione Demiryol-İş trascinava i negoziati di u cuntrattu cullettivu versu una greva. A nostra istituzione, chì piglia in contu i prublemi chì ponu accade in a cità malgradu tutte e precauzioni da piglià, hà dunque fattu offerte à u sindicatu assai sopra à u publicu aumentanu i tassi è l'inflazione. In ogni casu, malgradu tutte queste pruposte, l'unione hà cuntinuatu a so attitudine intransigente è insistia chì i prublemi chì anu avutu u populu di Izmir in u trasportu publicu continuanu. "In i negoziati chì anu cuntinuatu dopu à a greva di l'8 di nuvembre, oghje avemu tornatu à pusà cù u sindicatu è hè stata presentata una nova offerta per risolve u prublema annantu à u sicondu annu".

"Cause un gran dannu"
In a dichjarazione, "Durante u periodu quandu l'inflazione era 7,64, a nostra ultima offerta, chì includeva un aumentu di u salariu di 1 volte (2%) è un bonus di 15 ghjorni in u primu annu, un bonus di 75 ghjorni in u sicondu annu è un aumentu di benessere di 80 puntu sopra u tassu di l'inflazione, sfurtunatamenti, hè statu ricusatu una volta. "Ùn era micca accettatu ancu, è insistia chì a greva cuntinua. À u cuntrariu, mentre aspittavamu un passu pusitivu, u sindicatu hà ancu aumentatu a so offerta, chjamata 1 nanzu à a decisione di greva, trascinendu tuttu in un impastu novu cù a listessa attitudine intransigente, è hà pigliatu una postura chì ùn hà mancu accettatu a so decisione. propria offerta precedente. Vulemu chì sia ben cunnisciutu chì; "Questa attitudine di l'unione causa assai dannu à i nostri culleghi è a nostra istituzione, in particulare à Izmir".

A dichjarazione include u calendariu di salariu chì serà furmatu dopu chì l'offerta ùn hè micca accettata. Per quessa, i salarii netti di l'impiegati sò i seguenti:

Tecnicu, 2 mila 615 TL (+ 411 TL viaghju è cibo), Driver 2 mila 562 TL (+ 411 TL viaghju è cibo), Tecnicu 2 mila 356 TL (+ 411 TL viaghju è cibo), Operatore di stazione 2 mila 293 TL ( + 411 TL viaghji è cibo) + 2 TL viaghju è cibo), Personale di cuntabilità 234 mila 411 TL (+ 2 TL viaghju è cibo), Cashier 279 mila 411 TL (+ 2 TL viaghju è cibo), Teller 261 mila 411 TL (+ XNUMX TL viaghju è cibo).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*