A funivia di Kahramanmaras hè in arrivo

A funivia di Kahramanmaraş hè in arrivo: u sindaco di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, Fatih Mehmet Erkoç, hà fattu u primu passu versu a custruzzione di una funivia in Kahramanmaraş è hà fattu ispezioni cù a delegazione tecnica.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, Fatih Mehmet Erkoç, hà fattu u primu passu versu a custruzione di una funivia in Kahramanmaraş è hà fattu osservazioni cù u cumitatu tecnicu.

U sindaco Erkoç, chì hà fattu ispezioni cù u cumitatu tecnicu intornu à u Castellu di Kahramanmaraş è a Terrazza d'Osservazione, hà dettu chì u travagliu di custruzzione di telecabina hè ghjuntu à u stadiu di prughjettu.

Facendu una dichjarazione dopu à l'ispezioni, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, Fatih Mehmet Erkoç, hà dettu: "Avemu ghjuntu à a fine di a fase di prughjettu di u prughjettu di custruzzione di a funivia, chì i nostri citadini di Kahramanmaraş sognanu dapoi anni.

Avemu fattu ispezioni in situ in quantu à u disignu di u prughjettu di u travagliu di custruzzione di Cable Car, chì hè unu di i nostri prughjetti maiò.

U cumpletu di u nostru prughjettu di funivia farà una grande cuntribuzione à u sviluppu è u sviluppu di u turismu in a nostra cità.

"I nostri citadini di San Kahramanmaraş meritanu u megliu di tuttu", disse.