Hüseyin Keskin: U 3u aeroportu serà amichevule per i passageri

porta magica à l'aeroportu di Istanbul
porta magica à l'aeroportu di Istanbul

U Novu Aeroportu di Istanbul hà iniziatu à apre e so porte à e compagnie aeree in u quadru di i travaglii di preparazione.
U Novu Aeroportu di Istanbul, chì averà u titulu di u più grande aeroportu di u mondu "custruitu da zero" quandu entra in serviziu, hà cuminciatu à apre e so porte à e compagnie aeree in u quadru di i travaglii di preparazione. In altri palori, prumuzioni sò fatte per e cumpagnie chì utilizanu u novu aeroportu è e dumande sò cullate.

Hüseyin Keskin, Chief Executive Officer di İGA Airport Operations, chì travaglia duramente per mette l'aeroportu in serviziu in u 2018, hà fattu una dichjarazione à Habertürk per a prima volta è hà dettu chì u novu aeroportu serà amichevule per i passageri è offre un unicu. sperienza à tutti quelli chì riceve u serviziu.
Aghju parlatu cù Keskin, chì hè statu recentemente numinatu u presidente di u Cunsigliu Esecutivu, nantu à l'ultima situazione di u novu aeroportu, l'equipaggiu, a tecnulugia è i metudi di operazione di i terminali chì appellu à i passageri è e compagnie aeree. SohbetPudete guardà u nostru rapportu in più dettagliu dumenica nantu à Habertürk Television, l'unicu prugramma di aviazione è turismu di Turchia, Airport, à 12.10. Avà lassu a parolla à Keskin:

I BAGAGLI ARRIVANU IN 9 MINUTI

Ci sarà un sistema d'automatizazione di bagaglii longu 42 km in u novu aeroportu. I passageri puderanu cullà i so bagaglii da i trasportatori di bagaglii 9 minuti dopu chì l'aviò si avvicina à u dock. Cusì, ùn ci sarà micca prublema d'aspittà longu periudi di bagaglii à u terminal. Averemu ancu sorprese per i passageri per passà rapidamente per i punti di cuntrollu di passaportu è di sicurità. Per tali cunfortu, robots, intelligenza artificiale, machini chì ponu processà u ricunniscenza faciale o altre infurmazione persunale, è l'ultime tecnulugia seranu aduprate à i punti di check-in o bagaglii. I nostri terminali sò cuncepiti per chì i passageri ponu imbarcà o lascià l'aviò in pocu tempu.

LOOMS SPECIALI PER TOU E AIRLINES

I nostri terminal offrenu e migliori opportunità se e compagnie aeree volenu serve i so passageri in diverse categurie. Cusì, faremu una cuntribuzione seria à a cumpetizione di e compagnie aeree in furnisce u megliu serviziu. Per esempiu, Turkish Airlines avarà salotti privati ​​​​di passageri in parechji punti di u terminal, è ancu un "salotto d'arrivu" à u pianu di l'arrivata.

VERDE, AMBIENTALE DI L'AMBIENTE, SENZA BARRIERA

Introduceremu Istanbul in un aeroportu mudernu, senza barriere è verde chì hè amichevule à l'ambiente, pò pruduce a so propria energia, hà una alta capacità di riciclamentu.

Avemu simplificatu i flussi di passageri cù rotte di passageri è e distanze di caminata simplificate. Per maximizà u cunfortu è l'esperienza di i passageri, furniremu più spaziu, più scelta è cunfortu per i passageri allocannu 1.450 metri quadrati per milione di passageri annu in spazii di vendita al dettaglio è alimentari è bevande.

Tutte l'imprese cummirciali situate in u Novu Aeroportu avè un certificatu di stabilimentu verde (LEED). In questu modu, l'aeroportu diventerà u primu aeroportu verde in u mondu. U Novu Aeroportu serà custruitu cum'è un aeroportu ecologicu, senza barriere è verde chì pruduce a so propria energia.

SERÀ PIÙ DI 400 MARCHE

Custruemu a più grande zona di duty free di u mondu di 400 mila metri quadrati in u Novu Aeroportu, chì riuniscerà più di 53 marche lucali è straniere di diversi settori sottu un tettu per a prima volta. U 25 per centu di a zona duty free hè stata acquistata da German Gebr per 60 anni. Unifree Duty Free, di proprietà di Heinemann, l'operarà. L'area di i magazzini di vendita al dettaglio serà più di 50 mila metri quadrati è i spazii di l'alimentariu è di e bevande seranu più di 30 mila metri quadrati.

TRANSPORT MULTI-DIRECTIONAL AEROPORTU

U novu aeroportu averà una stazione integrata cù u terminal è offre una cunnessione cù u metro è u trenu à alta velocità. Inoltre, l'aeroportu averà una cunnessione à Istanbul cù a nova cunnessione autostradale D-20, u Ponte Yavuz Sultan Selim è u Prughjettu di l'Autostrada Marmara di u Nordu, è una cunnessione à u Latu Anatolianu cù u Prughjettu di Tunnel Grand Istanbul à Tre Piani.

A CITTÀ AEROPORTU SERA STABULA

Quandu l'aeroportu entra in serviziu, serà un novu centru di attrazione cù circa 100 mila impiegati. Per quessa, a "Città di l'Aeroportu", situata in una grande zona chì parte da u fronte di i terminali è si estende versu u cunfini miridiunali di l'aeroportu, includerà edifici per uffici, alberghi, una moschea, un centru di cunferenza è di mostra è un centru medico. centru.

ZONA SPECIALE PÀ AVIONI CARGO

Ci sarà un parcheghju per 1 aerei cargo in a sezione di carica cù una capacità annuale di 390 milioni di tunnellate in una zona di 5.5 milione 42 mila metri quadrati in l'aeroportu. Inoltre, un mudellu di cummerciale serà implementatu chì accelerà è facilità e transazzione di carichi trasportati sottu aerei. In novu, una zona di 700 mila metri quadrati serà attribuita à l'Aircraft Maintenance-Repair Facilities in u nostru aeroportu.

A TARIFFA PUBBLICA SERA APPLICATA IN RENTS

I valori di affittu di metri quadrati seranu preparati basatu annantu à l'ultime tariffu di a tarifa di Partenariatu Public Privatu (PPP) publicatu da l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMİ). A tarifa di tariffu in quistione diventerà ufficiale dopu l'appruvazioni di DHMI. Tuttavia, l'imprese chì volenu compie e so preparazioni è cumincianu e so operazioni finu à l'apertura di l'aeroportu devenu invià e so dumande finu à u 18 di nuvembre di u 2016.

ZONA SPECIALE PÀ QUELLI CUNI SCONTU I PASSAGERI

A piazza, chì serà situata in l'area trà l'unità di trasportu di passageri è l'edificiu di a terminal, serà una zona di circulazione generale per quelli chì accoglie i passageri è quelli chì visitanu l'aeroportu. Ci saranu buttreghi, opzioni di cibo è bevande in questa zona, è daremu accessu à ogni tipu di trasportu da quì. U nostru parcu internu cù una capacità di 18 mila veiculi, dotati di sistemi intelligenti, serà ancu u più grande d'Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*