Investimentu gigante per u mantenimentu di a ferrovia in u Metro Izmir

Investimentu enormu per u mantenimentu di a ferrovia in Izmir Metro: Izmir Metro A.Ş hà acquistatu una macinatrice da Germania per u mantenimentu di a linea di trenu.
Izmir Metro, chì cuntinueghja à cresce cù l'investimenti in u sistema ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà fattu un investimentu assai impurtante per u mantenimentu di a ferrovia Attualmente hà 17 stazioni è 20 km. Izmir Metro, chì opera nantu à a linea è cuntinueghja à cresce cù l'investimenti, hà da pudè eseguisce u mantenimentu ferroviariu in tutte e linee esistenti è futuri chì saranu incluse in u sistema, cù i so propiu mezi, cù a nova macinatrice acquistata da Germania. .
L'ultimu mudellu 6-stone machine, chì i rapprisentanti di u fabricatore tedescu L&S (LuddeneitundScherf) hà dettu chì era "a prima macchina cumpletamente automatica è elettronica venduta in Turchia", hè stata acquistata per 815 mila 500 euro. A macchina, chì hà a capacità di duppià a so capacità quandu vulete, hà e caratteristiche per risponde à i bisogni di macinazione di a linea di metro crescente per parechji anni. Per d 'altra banda, per via di a so capacità di esse aduprata nantu à rails grooved laterali, u travagliu di macinazione di e novi linee di tram di Izmir pò ancu esse fattu cù sta macchina.
A cirimonia simbolica turnkey di a macinatrice, per a quale u cuntrattu di vendita hè statu fattu l'annu passatu, hè stata tenuta in a Fiera Innotrans tenuta in Berlinu, Izmir Metro A.Ş. I chjavi sò stati dati à u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Zeliha Gül Şener è u General Manager Sönmez Alev. A macinatrice di 8,5 tonnellate, chì serà consegnata à Izmir stu mese, principia immediatamente à esse aduprata in i travaglii di mantenimentu di a linea di trenu di Izmir Metro. A cumpagnia farà u travagliu di triturazione nantu à i rails cù a so propria squadra per u primu mese dopu a consegna, è a furmazione serà furnita à a squadra di mantenimentu di Izmir Metro durante stu prucessu.

L'IMPORTANZA DI MANTENU RAIL
L'applicazione di macinazione nantu à a linea di trenu hè un studiu impurtante in quale l'ondulazione superficiale nantu à i rails, u deterioramentu è a fatigue in a sezione trasversale di u rail sò misurati, è per quessa, a cumpatibilità rota-rail hè maximizata. Stu travagliu, chì aumenta a vita ecunomica di i rails, risparmia energia è minimizza u rumore, hè stata realizata in media ogni 2 anni in u Metro Izmir cù u metudu di affittu, è una tarifa di circa 300 mila euro hè stata pagata cù u novu acquistatu macchina, u travagliu di mantenimentu nantu à i rails serà cuntinuu è ancu da una perspettiva ecunomica Serà un investimentu chì furnisce un ritornu in pocu tempu. A macinatrice, chì permetterà à i passageri di a Metro Izmir di viaghjà più tranquillamente, cunfortu è sicuru, hè ancu un investimentu infrastrutturale impurtante per i travaglii di mantenimentu di e novi linee di metro.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*