I travagli di tram in Izmir anu causatu a rivolta di i citadini

I travagli di tram in İzmir anu avà causatu a rivolta di i citadini: L'imaghjini chì ùn si adattanu micca à a cità contemporanea di İzmir... Scene chì ùn si adattanu micca à İzmir sò sperimentate in e strade è viale induve i travaglii di tram cuntinueghjanu.
Soprattuttu per via di l'opere di tramvia chì sò in corso dapoi mesi. Karşıyaka - I prublemi sperimentati in a sezione Atakent - ​​​Bostanlı anu causatu a rivolta di i citadini. In più di u trafficu, e precauzioni micca pigliate nantu à a strada è e difficultà à attraversà a strada mette in periculu sia i cunduttori sia i pedoni.
"Fermete quellu 'Image Maker' avà"
Evaluendu a linea di notificazione Whatsapp di l'Egeu media, u citadinu hà dettu in una dichjarazione: "U citadinu hè faccia à faccia cù a morte in u core di a cità muderna è seculare! Malgradu i cunduttori chì sò in furia per ghjunghje à a scola ogni matina, i pedoni chì travaglianu anu difficultà à ghjunghje à u so travagliu, è sfurtunatamenti resistenu à ùn lascià u passaghju à i pedoni in i so veiculi, in più, piglianu l'assenza di semafori cum'è una scusa micca. piantà; U populu si batte per a so vita. Quì Karşıyaka Davanti à Atakent Migros. A negligenza per u tram è diventa sempre più insupportable... Pensate chì e parolle "Semu sempre pronti per u duvere" accantu à u presidente sò solu imagine ? Lasciate a vostra maghjina facennu duveri u più prestu pussibule... Dimmi, quanti chilometri viaghja un’anima ? hà datu e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*