Lufthansa aspetta u so Terzu Aeroportu

Lufthansa hè aspittendu u Terzu Aeroportu: Lufthansa hà annunziatu chì u Terzu Aeroportu, chì hè previstu di esse operativu da u 2018, li offre una nova capacità.
Celebrendu u 60u anniversariu di i so voli in Turchia, Kemal Geçer, numinatu cum'è direttore generale di Lufthansa in Turchia, hà dettu: "U Terzu Aeroportu ci offre una nova capacità. Avemu visitatu a custruzzione di l'aeroportu a settimana passata. Avemu ricevutu un briefing detallatu, questu serà un centru impurtante per a Turchia ", disse.
Accuminciatu à vola da Francoforte à Istanbul in u 1956, Lufthansa hà sempre 27 voli settimanali trà i dui paesi à l'aeroporti Istanbul Atatürk è Ankara Esenboğa. A compagnia aerea, chì opera in u campu di mantenimentu di aerei cargo-cargo da SunExpress, di quale anu un partenariatu di 50% cù Turkish Airlines, à a cumpagnia di catering LSG Sky Chefs, call center è mantenimentu di aerei cargo-cargo, vola ancu in Turchia cù Swiss. Swiss è Edelweiss, Austrian Airlines, di quale sò partenarii.
"Quest'annu hè statu duru"
Enfatizendu chì u 2016 hè statu un annu difficiule micca solu per a Turchia, ma per u mondu sanu, u Vicepresidentu di Vendite è Servizi di Lufthansa Mediu Oriente è Africa, Tamur Goudarzi-Pour, hà dettu: "Malgradu questu, avemu u scopu di ottene u fatturatu di l'annu passatu. Semu quì da 60 anni è vulemu cuntinuà à esse in i prossimi 60 anni. Lufthansa hà cuminciatu à vulà in Turchia 18 mesi dopu a so creazione. Vulemu cresce inseme in u futuru ", disse.
Lufthansa hà riurganizatu è fattu un ordine per 36 aerei per un valore di 260 miliardi d'euros l'annu passatu. Formendu a so struttura futura, a compagnia aerea aghjunghje un novu aereu à a so flotta quasi ogni settimana in u periodu à vene. In più di l'Airbus A320neo è CSeries à corridoiu unicu, l'aerei A350XWB è Boeing 777X si uniranu à a flotta Lufthansa.
Direttore Generale Turcu
Kemal Geçer, 1 anni, chì hà travagliatu cum'è Sales Manager in Lufthansa per un annu da u 32 d'ottobre, hè statu numinatu General Manager di Lufthansa Turkey. Da a sede centrale in Istanbul, Geçer serà rispunsevule per l'operazione di Lufthansa è di Austrian è Swiss Airlines. Natu in Antalya in 1984, Geçer hè graduatu da a Schumpeter School of Business and Economics in Germania. Hà avutu un maestru. Hà cuminciatu a so carriera in Vodafone in Germania. Dopu avè travagliatu cum'è Consultant Strategy in IQ Group, PricewaterhouseCoopers AG, diventò u Direttore Generale di HEINE Medizin GmbH in Düsseldorf in 2013. Kemal Geçer hà unitu à Lufthansa Airlines in 2015. Da 1, hà cuminciatu à travaglià cum'è direttore generale in Lufthansa Turkey. .
Secondu ufficiale turcu
"Sò unitu à a squadra di Lufthansa un annu fà. Avà, in u so 60 anniversariu, sò fieru di esse u Direttore Generale di Lufthansa in Turchia. 25 anni fà, aghju fattu u mo primu volu da Istanbul à Francoforte cù Lufthansa. Dopu à 25 anni, aghju vultatu in Istanbul in u listessu aviò è cuminciatu à travaglià in Lufthansa ", disse Kemal Geçer, è ringraziò tutti quelli chì anu cuntribuitu à u successu di Lufthansa in Turchia per 60 anni. U primu direttore generale turcu era Sadik Elmas. Elmas hà travagliatu in Istanbul trà 2003-2008.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*