L'Ottumani prughjettanu a linea ferroviaria Arifiye - Karasu in l'anni 1830.

L'Imperu Ottumanu hà pianificatu a linea ferroviaria Arifiye - Karasu in l'anni 1830: Hè statu revelatu chì l'Imperu Ottumanu hà pianificatu a linea Arifiye - Karasu in u 1830.
U sindaco di Karasu, Mehmet İspiroğlu, hà dettu chì u prughjettu di cunnessione di a fabricazione è di l'industria di Sakarya è İzmit, pianificatu da l'Imperu Ottumanu in l'anni 1830, hè statu realizatu da a ferrovia cù a linea Arifiye-Karasu.
Hè statu revelatu chì l'Imperu Ottumanu hà pianificatu u prughjettu di a ferrovia Arifiye-Karasu, chì hè stata cuminciata in u 2010 è si firmò in u 2013 per via di fondi insufficienti, in l'anni 1800. In a so dichjarazione annantu à a linea ferroviaria Arifiye-Karasu, u sindaco di Karasu, Mehmet İspiroğlu, hà dettu: "Hè una linea assai impurtante, longa 55 chilometri è include a cunnessione di a 3ª OIZ nantu à a strada doppia. Cunnette u Mari Neru à u più grande bacinu produttu di Turchia, cum'è Sakarya, Izmit è Istanbul. Hè quì chì vene a so impurtanza. In altri palori, i prudutti pruduciuti in questu bacinu seranu spediti via u Mari Neru. "Oghje, rializemu u prughjettu di cunnessione Sakarya à Izmit, chì era pianificatu da l'Imperu Ottumanu in l'anni 1830, per ferrovia. "Possa u prugettu esse beneficu per Sakarya è u nostru paese", disse.
U rinfurzà a terra hè assai impurtante
Rimarchendu chì si concentranu nantu à a custruzzione di ferrovie è i travaglii di treni à alta velocità in tuttu u paese, u sindaco İspiroğlu hà dettu: "Dopu à Karasu, avemu pianificatu sta ferrovia da a costa à l'est, finu à Bartın, in l'anni dopu. Avemu ricevutu infurmazione cumpleta nantu à l'ultimu statutu di a custruzzione. Ci hè attualmente un travagliu veru nantu à a strada stradale. U fattu chì a regione hè terrenu agriculu è hà terreni alluviali rende u nostru travagliu difficiule, è in segundu, aumenta u costu. Un prucessu di rinfurzamentu di a terra assai seriu hè realizatu per rinfurzà a terra. "L'infrastruttura hè rinfurzata cù l'usu di pile, jet soil, è qualchì volta riempimentu di petra, secondu u locu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*