Direttore Generale di TCDD Puderemu u trenu naziunale d'alta velocità nantu à i rails

Direttore Generale di TCDD Puderemu u trenu naziunale d'alta velocità nantu à i binari: U "3rd International Rail Systems Engineering Symposium", chì durà trè ghjorni, ospitatu da l'Università Karabük (KBÜ), induve si trova a prima Ingegneria di Sistemi Ferroviari di Turchia, hà principiatu.
U simposiu, chì hà iniziatu in a sala di cunferenza di i Martiri di u KBÜ 15 di lugliu, hà assistitu u guvernatore di Karabük Mehmet Aktaş, direttore generale di TCDD. İsa Apaydın, OSTİM U presidente di a Zona Industriale Organizzata (OSB) Orhan Aydın, Fabbriche di Ferru è Acciaio di Karabük (KARDEMİR) A.Ş. Direttore Generale Uğur Yılmaz, Rettore KBÜ Prof. Dr. Refik Polat, u Capu di Pulizia di Karabük Serhat Tezsever, imprenditori, accademichi è studienti anu assistitu.
Parlendu à l'apertura di u prugramma, u Rettore KBÜ Prof. Dr. Refik Polat hà dettu chì Karabük hè l'unicu pruduttore ferroviariu è chì a prima è l'unica ingegneria di sistemi ferroviari di u paese hè in Karabük è hà dettu: "Questu ci dà un grande orgogliu è onore. "Vulemu chì u core di Turchia batte quì in quantu à i sistemi ferroviari", disse.
"Dopu à l'industria di difesa, ci sò sviluppi serii in u campu di u trasportu"
U presidente di a Zona Industriale Organizzata OSTİM (OSB), Orhan Aydın, hà toccu l'investimenti fatti in ferrovie in l'ultimi anni è hà sottolineatu chì u campu in quale Turchia hà fattu u prugressu più veloce in u campu di l'industria in l'ultimi anni hè l'industria di difesa. Aydin hà dettu: "Attualmente, Turchia hà fattu un progressu rapidu in u campu di l'industria di difesa. L'industria hà un pruprietariu è una strategia. Ci hè un pianu di cummerciale definitu, finu à ciò chì farà, cumu serà fattu è cumu cooperarà cù l'università. In u campu di a difesa, i nostri propri tanki, artiglieria, veiculi aerei senza pilota è parechje altre cose di difesa chì avemu bisognu sò prudutte naziunale. Avemu da risponde à i bisogni di u nostru paese, cuoperendu rapidamente è unendu e forze in u campu di u trasportu. Ùn pudemu micca stabilisce un sistema di travagliu propiu in u paese. Travagliemu è facemu sforzi in u settore publicu, universitariu è privatu, ma u sistema chì avemu stabilitu ùn produce micca travagliu per noi, à u cuntrariu, disturba è rompe u travagliu chì facemu. Ci vole à riunite cum'è l'università, l'industria è u publicu per fà stu travagliu senza fà danni. U settore privatu hà un dinamisimu seriu in Turchia. E nostre università ùn ponu andà cum'è volenu; anu da sente i bisogni di u paese è di noi. Mentre facenu pulitiche publiche, u settore privatu deve esse cunsideratu. Avemu bisognu di disegnà una mappa stradale da u principiu à a fine in cooperazione cun elli. Avemu vistu segni di questu ultimamente. Spergu chì ci sò sviluppi serii in u nostru paese in quantu à i sistemi ferroviari.I nostri cumpagni domestici anu ancu fattu sviluppi serii, soprattuttu in u campu di i sistemi ferroviari necessarii da e municipalità. "Avemu bisognu di un ordine chì cumplementà l'altru è travaglià in armunia", disse.
"Dopu à u 2003, e ferrovie sò diventate a pulitica statale"
Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Ellu disse chì e ferrovie in Turchia sò state trascurate per quasi mezzo seculu per via di u trasportu priurità basatu annantu à a strada. Apaydın hà dichjaratu chì u 2003 hè statu un puntu di svolta in un mumentu chì e speranze si sbiadissinu è chì e ferrovie sò diventate una pulitica statale dopu à questu annu, è hà dettu: "Finu à oghje, 50 miliardi di lire sò stati investiti in u trasportu ferroviariu. Avemu rinnuvatu guasi tutte e linee ferroviarie chì sò state intaccate dapoi 150 anni, è i treni chì passanu per elli ponu avà appena navigà. Facemu e linee rinnuvate elettrificate è signalizzate. A lunghezza di e linee di Trenu d'Alta Velocità righjunghji 213 chilometri. A custruzzione di 3 mila 229 chilometri di nova ferrovia per u Trenu d'Alta Velocità cuntinua. Avemu messu in serviziu 20 di i centri logistichi chì avemu previstu di apre in 7 posti. I nostri muderni veiculi di trasportu publicu urbanu, Istanbul Marmaray è Izmir Egeray, sò stati messi in opera. "Ankara Başkentray serà messu in serviziu in pocu tempu", disse.
"Avemu iniziatu prughjetti naziunali per pruduce veiculi ferroviari di nova generazione"
Apaydın hà dettu ancu chì passi impurtanti sò stati fatti versu a produzzione di veiculi è equipaghji ferroviari chì necessitanu tecnulugia avanzata in Turchia, è hà dettu:
"Producemu treni diesel è elettrici di nova generazione cù e nostre filiali. U travagliu nantu à a produzzione di spindle cuntinueghja. Avemu cumissionatu a prima locomotiva elettrica naziunale l'annu passatu è hè in serviziu. Avemu iniziatu prughjetti naziunali per pruduce veiculi ferroviari di nova generazione. Travagliemu per pruduce treni naziunali d'alta velocità, treni naziunali diesel è elettrici è carri di merci di nova generazione. In più di e nostre filiali, travagliemu cù tutti i nostri attori chì travaglianu in stu settore cum'è l'Università Tecnica di Istanbul, l'Università Karabük, TÜBİTAK, Aselsan è Havalsan. Vulemu ottene un grande successu per a nazione mettendu u trenu naziunale d'alta veloce nantu à i rails. "In più di rinnuvà e linee esistenti è apre e novi linee, investemu in risorse umane".
Uğur Yılmaz, Direttore Generale di KARDEMİR A.Ş., hà dichjaratu ch'elli sò l'unicu fabricatore di ferrovie di Turchia è di a regione è hà dettu: "Cum'è KARDEMİR, ci miglioramu è producimu rails longhi di 72 metri di qualità internaziunale. "A nostra pruduzzione, chì avemu principiatu cù 150 mila tunnellate cum'è una facilità integrata, hà superatu 2 milioni di tunnellate è andemu versu 3 milioni di tunnellate passu à passu", disse.
U primu ghjornu di u simposiu serà cumpletu cù i pannelli "Centri di Test Naziunale è Naziunale" è "Produzzione Domestica è Naziunale in Sistemi di Trasportu Ferroviariu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*