Trade Trans hà vultatu a so strada d'investimentu in Turchia

Trade Trans hà vultatu a so strada d'investimentu in Turchia: a cumpagnia di ferrovia è logistica di Bratislava Trade Trans, chì hà apertu un uffiziu in Turchia, vole esse u capu in u trasportu in Europa.
L'accelerazione di u prucessu di liberalizazione in a ferrovia hà ancu aumentatu l'interessu di l'investituri stranieri in Turchia. A cumpagnia di ferrovia è logistica slovacca Trade Trans hà apertu un uffiziu in Turchia a settimana passata. A cumpagnia vole esse un centru di trasportu trà Turchia è Europa.
In cunfurmità cù questi scopi, a cumpagnia hà ancu investitu 22 milioni d'euros in a Terminal Curtiçi, chì si trova à mezu à u trafficu Istanbul-Munich. U presidente di u Cunsigliu di Trade Trans Holding, Dieter Kaas, hà dettu: "Pensu chì parechje cumpagnie straniere investiranu in Turchia, soprattuttu durante a liberalizazione di e ferrovie. In questu sensu, seremu trà i primi investitori. Continueremu i nostri investimenti in Turchia ", disse.
Servindu cù 12 cumpagnie in 52 paesi
Trade Trans di Bratislava hà fattu un fatturatu di 2015 milioni d'euros in 180. U gruppu hà 12 cumpagnie è 52 uffizii in 26 paesi. Trade Trans hà furnitu servizii di trasportu di circa 200 camioni à i so clienti trà Turchia è Pulonia per circa dui anni. Trade Trans, chì hà decisu di investisce in Turchia cù l'apertura di u settore ferroviariu à u settore privatu, hà stabilitu Trade Trans Turkey A.Ş in uttrovi.
L'investimentu straneru in a ferrovia aumenterà in Turchia
U presidente di u Cunsigliu di Trade Transe Holding, Dieter Kaas, hà dettu: "Per noi, Turchia hè un paese forte chì hè statu assai integratu in u mondu, cù u so mondu dinamicu di l'affari, a pupulazione ghjovana è i prufessiunali di successu. Pudemu vede quantu duru u guvernu, l'agenzii d'investimentu è e persone di u mondu cummerciale cercanu di avè investitori stranieri in Turchia. Avemu digià furnitu servizii di trasportu per circa 200 camions trà Turchia è Pulonia dapoi dui anni. Per aumentà stu numeru è per esse più vicinu à i nostri clienti, avemu lanciatu Trade Trans Turkey A.Ş. cù 100 per centu di capitale straneru da uttrovi. Turchia hè un mercatu inspirante per noi. Pensu chì parechje cumpagnie straniere investiranu in Turchia, soprattuttu durante a liberalizazione di e ferrovie. In questu sensu, cum'è Trade Trans, seremu unu di i primi investitori. Credu chì l'impurtanza di Turchia in u settore aumenterà ancu di più cù a linea Baku-Tbilisi-Kars prevista per esse aperta in pocu tempu.
Terminal Curtiçi allargatu 5 volte in 24 anni
Kaas hà rimarcatu chì anu fattu un investimentu terminal in Romania perchè vulianu esse un centru in u trafficu di merchenzie trà i mercati turcu è europeu. U trafficu di merchenzie chì hà iniziatu in Curtiçi Terminal in 2010 cuntinueghja cù 17 treni à settimana da oghje. L'operatori ferroviari chì servenu da u terminal offrenu servizii regularmente settimanali da Genk in Belgio, Lambach in Austria, Budapest in Ungheria è Duisburg in Germania.
Dieter Kaas hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u Terminal di Curtiçi, in quale anu investitu 22 milioni d'euros in totale: "L'investimentu di a seconda fase di u Terminal Curtiçi, chì a prima attività d'investimentu hà iniziatu in 2010, hè stata finita stu mese. U numaru di linii di u terminal, chì hè stabilitu nantu à una superficie tutale di 10 ettari, hè statu aumentatu da 2 à 7, è a so capacità di gestione annuale hè aumentata da 60 mila TEU à 180 mila TEU. Dopu avè trattatu 2010 TEU in 3, u terminal hà trattatu un totale di 400 TEU in 2015. Cusì, hà aumentatu u numeru di spedizioni 82 volte è hè diventatu u capu in u mercatu di logistica. Cù a fine di a seconda fase, u terminal più mudernu di a regione, chì si distingue per a so superiorità tecnica è per a so capacità aumentata, hè stata cumpletata. Cù 500 gru terminali da 24 tunnellate è 2 stacking machines, un trenu di 45 containeri hè trattatu in 2 ore.
"I prublemi sò tempuranee, avemu fiducia in u mercatu turcu"
Kaas hà dichjaratu chì assisteranu à a Fiera Logistica Internaziunale di Logitrans, chì si terrà per a 16ª volta questu annu, per valutà megliu l'opportunità d'investimentu in Turchia è per capiscenu i bisogni di l'industria, è hà dettu: "Vogliu esse più in u dinamismu di l'industria riunendu cù i trasportatori turchi, l'operatori di logistica, l'importatori è l'esportatori. Dichjarà chì i prublemi in Turchia ùn anu micca affettatu i piani d'investimentu di a cumpagnia, Kaas hà dettu: "Turchia hè un paese chì hà sempre riesciutu à vede in l'arena internaziunale cù i so 80 milioni di pupulazione ghjovana educata, dinamica è a pusizione geopolitica. Continueremu i nostri investimenti in Turchia cù una visione più larga è una pianificazione strategica, micca cù preoccupazioni immediate. Credu chì Turchia pò superà i prublemi momentanei cù a so amministrazione stabile ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*