Andò è compru i diritti di nomi di Kanal Istanbul

Andò è compru i diritti di nomenclatura di Canal Istanbul: Hè statu revelatu chì i diritti di nomenclatura di u Prughjettu di Canal Istanbul sò stati registrati cù l'Istitutu Turcu di Brevetti in u ghjornu chì u prugettu hè statu annunziatu da a cumpagnia di quale Gökhan Aygen, chì hè statu arrestatu in Sakarya. per FETO, hè un cumpagnu.
U "Prughjettu di u Canale di Istanbul", previstu per esse custruitu in Istanbul, hè statu annunziatu da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan in 2011. Mentre chì u nome, u cuntenutu è u locu di u prugettu sò stati tenuti sicreti per un bellu pezzu, l'infurmazioni nantu à u prughjettu hè stata annunziata in a cunferenza di stampa tenuta in u Centru di Cungressu Haliç u 27 d'aprile di u 2011. İ.A., chì era in Adapazarı u stessu ghjornu. è Sakarya Patent Quality and Consultancy Limited Company, posseduta da Gökhan Aygen, hà dumandatu à l'Istitutu Turcu di Brevetti per a registrazione di marca per e classi 2011 è 34910 cù u numeru 35/43. In l'applicazione, u nome di İ.A hè statu inclusu cum'è infurmazione proxy. A classa 35 include servizii cum'è a publicità, u marketing è i servizii di relazioni pubbliche, l'urganizazione di mostre è fieri cummirciali è publicitarii, servizii d'uffiziu, gestione di l'imprese, importazione-esportazione, servizii d'agenzia, urganizazione d'asta, mentre chì a classa 43 copre a pruvisione di cibo. copre e linee di cummerciale cum'è i servizii di alloghju temporale.
Hè statu arrestatu in l'inchiesta in quantu à l'ASSOCIAZIONE
Gökhan Aygen, u cumpagnu di 49 per centu di a cumpagnia, hè statu arrestatu in Aostu da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Sakarya in u scopu di l'inchiesta contr'à l'Associazione d'Imprenditori è Industriali di Sakarya, chì presuntamente hà furnitu supportu finanziariu à l'Organizazione Terrorista Fethullahist, dopu à 15 lugliu tentativu di colpu. In l'operazione contr'à l'affari in Sakarya, 21 ex dirigenti è attuali di l'associazione sò stati arrestati.
49 PERCENT PARTNER DI A SOCIETÀ
Gökhan Aygen, u cumpagnu di a cumpagnia di patenti chì hè stata arrestata per FETO, hè listatu cum'è un azionista di 23 per centu di a cumpagnia nantu à a pagina 2011 di a Gazzetta di u Registru di u Cummerciu N ° 7 di u 758 di ferraghju 319. U nome di Aygen, chì hè statu arrestatu per FETO, hè statu cacciatu da u situ web di a cumpagnia di patenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*