Cerimonia d'inaugurazione di a Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara

Cerimonia d'apertura di a Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara: A cerimonia d'apertura di a Stazione di Treni d'Alta Velocità d'Ankara si svolge. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman è u primu ministru Binali Yıldırım assistenu ancu à a cerimonia.
I tituli di u discorsu di Erdogan sò i seguenti;

  • Vogliu chì l'edificiu di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara sia benefica per u nostru paese. Felicita à tutti l'imprese, i dirigenti è i travagliadori chì anu cuntribuitu à l'acquistu di u bastimentu di a stazione, chì crede chì serà una di l'opere simboliche di a nostra capitale, à u nostru paese. Stu travagliu hè u travagliu di u partenariatu publicu-privatu, induve mettemu l'applicazioni più successu in u mondu. Hè un travagliu veramente esemplare cù una capacità di 50 mila, 3 piattaforme è 6 ferrovie.
  • Ùn ci hè mai degne di inchinarsi. Ùn avemu micca statu schiavi di e mo orecchie. Ci inchinemu solu in Ruku davanti à u nostru Signore. Staremu altu, ùn ci ne staremu micca dritti. Operanu stu edifiziu per 19 anni è 7 mesi sottu u nome di Stazione Ferroviaria di Ankara è poi trasmettenu à TCDD.
  • Cù sta stazione, chì hè stata implementata cù un investimentu di 235 milioni di dollari, a pusizione di Ankara in u centru YHT hè rinfurzata. Chì dice in quella bella canzona : I mo ochji sò nantu à a strada, u mo core hè in guai, o venite da sè stessu o mandate nutizie, sentu chì avete scrittu, avete scrittu duie righe di lettere, vi scurdate di a mo cundizione in u trenu è u trenu neru hè tardu, forse ùn vene mai. Ùn vi preoccupate micca, u trenu neru ùn sarà mai ritardatu da avà, invece ci sò treni à grande velocità. Ùn scrivite micca 2 linee di lettere oghje Da Eskişehir à Ankara, Konya ghjunghje à Istanbul. Ùn s'hè fermatu da u nostru Rize, spergu chì noi ci fermemu ancu quì. Aghjunghjemu Bursa, Yozgat Sivas è İzmir è Karaman da 2019.
  • Spergu chì da avà apre u Tunnel Eurasia. Perchè sò ghjilosi per quessa? Dicemu chì pudete travaglià è curriri. Perchè sbattenu cù u mo paese ? Cù u tributu pagatu da i mo citadini, emergenu persone vili. Hè per quessa ch'elli sò vili è senza sangue.

Note da u discorsu di u Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Kahraman;

  • Ferrovia hè un campu chì deve esse investitu. Avete aghjustatu artefatti à artefatti. Diu benedica quelli chì anu cuntribuitu. Anu principiatu una rivolta u 15 di lugliu. Anu vulsutu piantà u prugressu di Turchia, i vostri chjami à e piazze salvavanu u nostru paese da una calamità. Sì una tale situazione era successu. Tali opere seranu purtate in Turchia ? Innò. Turchia stava ferma.
  • Avemu datu martiri. Sò stati martirizzati per a continuazione di tali opere. Spergu chì avemu più belli opere. Salutu a cumpagnia di l'imprenditori, l'impiegati è i burocrati cun rispettu è apprezzamentu.
  • Note da a dichjarazione di u Primu Ministru Yıldırım;

    • Comu hè cunnisciutu in u 90 anniversariu di a nostra Republica, avemu messu u più grande è più impurtante Marmaray di u mondu, chì avemu apertu u 29 d'ottobre di u 2013, in u serviziu di a nostra nazione.
  • Inoltre, vi aghju dettu chì grandi opere sò state fatte in Istanbul, eccu u travagliu. Semu fieri di purtalla in a capitale. Ankara ùn hè micca solu a capitale di Turchia, Ankara hè diventata ancu a capitale di YHTs. Da Ankara, ghjunghjeremu à Istanbul, Konya, è in u futuru, Manisa, Izmir, Kırıkkale, Yozgat, Kayseri, Mersin, Adana. Venemu à tesse, cum'è lace, texture per texture.
  • Servisce sta nazione hè cultu. Avete un principiu. A manera di superà a crisa glubale hè di invistisce, di pruduce servizii è di realizà grandi prughjetti. A crisa passò tangenzialmente in Turchia. I grandi prughjetti sò implementati unu per unu. Cunnetteremu l'Asia cù l'Europa cù Yavuz Sultan Selim Bridge, Marmaray è prestu Tunnel Eurasia.

  • Fatih Sultan Mehmet hà purtatu i navi fora di a terra. Recep Tayyip Erdogan è i so amichi passanu i treni. U nostru presidente hà dettu chì faremu una pulitica d'opere, micca di parolle. "Servemu a nazione", disse. Hè cusì chì avemu fattu per 14 anni. Avemu chjassi spartuti, vite unite. Avemu fattu a compagnia aerea u modu di a ghjente. Equipemu u dormitoriu da u principiu à a fine cù u trenu d'alta velocità. Quandu avemu messu a linea di treni d'alta velocità in serviziu, hè diventata unu di i punti di svolta di a nostra geugrafia. Da Eskişehir à Ankara, u 72 per centu di i viaghji da Ankara à Istanbul sò fatti da un trenu d'alta velocità. U 66 per centu di i nostri citadini utilizanu a linea di trenu d'alta velocità Konya-Ankara. Ankara Istanbul Konya Avemu unitu a capitale di l'Imperu Seljuk Ottomanu cù e linee di treni d'alta velocità.

  • 28,5 milioni di i nostri citadini anu visitatu. A moderna stazione di treni di Ankara hè diventata cusì gastendu 725 trilioni. Ùn ci era micca soldi in e casse statali. Servirà i citadini di Ankara da tutta a Turchia. I me cari fratelli è surelle, 150 mila persone veneranu è andaranu quì ogni ghjornu. Diventà u centru di a vita di Ankara. Hè diventatu un locu per i viaghjatori, trasferimenti da un locu à l'altru, induve a ghjente si scontra è parla.

  • Cume i nostri treni d'alta velocità cuntinueghjanu à cresce, i travaglii cuntinueghjanu à cresce. Bona furtuna à u nostru paese. Vogliu ringrazià ancu à Süleyman Karaman è à l'equipaghji di a ferrovia chì travaglianu è s'impegnanu. Vogliu ancu ringrazià Ahmet Arslan è a so squadra.

  • Esse u primu à cummentà

    lascia una risposta

    U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


    *