Discorsu d'apertura di u Primu Ministru Yıldırım Ankara YHT

Binali Yildirim
Binali Yildirim

Discorsu d'apertura di u Primu Ministru Yıldırım di a Stazione YHT di Ankara: U Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "A stazione storica ùn risponde più à a necessità, hè per quessa chì sta moderna Stazione Ferroviaria di Ankara hè diventata cusì cù u mudellu Build-Operate-Transfer, spendendu 725. trilione".

U Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "A stazione storica ùn risponde più à a necessità, hè per quessa chì sta moderna Stazione Ferroviaria di Ankara hè diventata cusì cù u mudellu Build-Operate-Transfer, spendendu 725 trilioni".

U Primu Ministru Binali Yıldırım, in u so discorsu in a ceremonia d'apertura di a Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara, hà dettu: "Oghje celebremu u 93e anniversariu di a creazione di a Republica. Ùn avemu mai trascuratu u sviluppu, u serviziu è a vita di a so vita. i citadini più faciuli nantu à a strada di a dichjarazione di a Republica. Esprimemu a nostra gratitudine è gratitudine à i nostri martiri, in particulare Gazi Mustafa Kemal, chì mettenu u so core è i so sforzi per l'indipendenza è l'avvene di Turchia è per tutta l'umanità, è chì anu purtatu Turchia finu à questu ghjornu, è vulemu à i nostri veterani un bonu è longa vita. 10 anni dopu à a fundazione di a Republica, Turchia era fieru di e rete di ferru chì hà custruitu, è avà hè diventatu un paese fieru di e so linee di treni d'alta velocità rinnuvate, treni novi è d'alta velocità, strade divise multiplicate, trasporti marittimi, è i voli aerei più cumuni in u mondu. Mettimu u Marmaray u più impurtante, u più grande è u più avanzatu tecnologicu di u mondu, chì avemu apertu u 90 d'ottobre di u 29, in u 2013 anniversariu di a fundazione di a nostra Republica, à u serviziu di a nostra nazione. "Oghje, cù questa apertura, facemu prugressi in i nostri prughjetti giganti è dimustrà ciò chì pudemu ottene in stabilità, fiducia è sulidarità", disse.

"Eccu u travagliu, eccu a Stazione Ferroviaria di Ankara"

Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Hè sempre dettu, sgiò presidente, chì" Grandi opere è grandi servizii sò fatti in Istanbul, ma micca in Ankara ". Eccu u travagliu, quì hè Ankara Train Station. Semu fieri di purtà stu magnificu travagliu in a capitale. Ankara hè diventata micca solu a capitale di Turchia, ma ancu a capitale di e rete Ankara YHT. Da Ankara à Istanbul, Konya, Eskişehir è in u futuru da Ankara à Afyon, Manisa, İzmir, Kırıkkale, Sivas, Erzincan, Kayseri, Konya, Karaman, Mersin, Adana à Gaziantep. In breve, ghjunghjemu à e nostre 55 pruvince maiò, chì custituiscenu u 14 per centu di a pupulazione di Turchia, cù rete di treni d'alta velocità, intrecciate cum'è un lacciu. "Vogliu bona furtuna, serve sta nazione hè un attu di cultu".

Rimarchendu chì Turchia hè unu di i rari paesi in u mondu chì portanu prughjetti maiò in u mondu oghje, Yıldırım hà dettu: "Durante a crisa glubale chì dura da u 2009, avete un principiu:" A manera di superà A crisa globale hè di investisce, serve è implementà grandi prughjetti. Quì, avemu procedutu nantu à sta strada. A crisa hè andata oltre Turchia. "Türkiye hè realizatu i grandi prughjetti chì sò stati parlati dapoi 50 anni, unu per unu", disse.

"Avemu equipatu u paese da a fine à a fine cù rete di treni à alta velocità".

"U nostru antenatu, Sultan Mehmet u Conquistatore, hà lanciatu e navi da a terra à u mare", disse Yıldırım, aghjustendu: "I so nipoti, Recep Tayyip Erdoğan è i so amichi, portanu treni è vitture sottu u mare. Questu vi cunvene ancu. Chi diu ti benedica. Quandu avemu partitu nantu à a strada, u nostru presidente è u capu hà dettu: "Faremu a pulitica di l'atti, micca di e parolle, servemu u paese è a nazione mettendu petre nantu à petre, micca parolle nantu à parolle". Grazie à Diu, avemu sempre fattu questu per 14 anni. Avemu spartutu e strade, avemu unitu a vita, avemu spartutu e strade è unitu a nazione. Avemu turnatu a compagnia aerea in u modu di u populu. Equipamu u paese da a fine à a fine cù e rete di treni à alta velocità. Mantenemu i nostri ochji è i cori nantu à un travagliu chì avemu principiatu finu à ch'ellu hè finitu. "Quandu avemu messu in serviziu a linea di treni d'alta velocità, hè diventata unu di i punti di svolta di a nostra storia è geografia", disse.

Yıldırım hà dettu: "Avemu apertu Eskişehir-Ankara prima. Oghje, u 72 per centu di i viaghji da Eskişehir à Ankara o da Ankara à Istanbul sò fatti da treni d'alta velocità. A ghjente hà cuminciatu à aduprà l'autostrada menu. U 66 per centu di i nostri citadini utilizanu a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Konya. "Cusì, avemu cumminatu Ankara-Konya-Istanbul, 3 capitali, Seljuk, Ottoman è a capitale di a Republica di Turchia, cù linee di treni d'alta velocità", disse.

"150 mila persone veneranu è andaranu da quì ogni ghjornu, ghjornu è notte".

"In u 2009, quandu avemu apertu a prima linea di treni d'alta velocità, 28,5 milioni di i nostri citadini anu viaghjatu à sta stazione", disse Yıldırım, aghjustendu: "A stazione storica ùn risponde più à a necessità, cusì sta moderna Stazione Ferroviaria di Ankara hè stata custruita cù u mudellu Build-Operate-Transfer, spende 725 trilioni. " hè diventatu. Nisun soldi hè surtitu da e casse statali. I citadini l'hanu custruiutu, u dirigeranu, guadagneranu soldi è servenu a ghjente di Ankara è i nostri citadini da tutta a Turchia. 150 mila parsoni veneranu è andaranu da quì ogni ghjornu, ghjornu è notte. Stu locu hè diventatu un centru vivu di Ankara. I viaghjatori trasfereranu da un locu à l'altru, stanu quì, passanu u so tempu è fà e so shopping. "Hè diventatu micca solu una stazione, ma ancu un bellu locu induve a ghjente si scontra, scontra è risponde à i so bisogni ghjornu è notte", disse.

Yıldırım hà nutatu ciò chì segue in u so discorsu: "Cumu e rete di treni à alta velocità continuanu, queste opere è simili continueranu à cresce in altri lochi. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​l'imprese cuntratte. Vogliu ringrazià soprattuttu à u nostru precedente direttore generale, Süleyman Karaman, è à a squadra di e ferrovie, chì anu travagliatu direttamente per dà vita à stu travagliu. "Vogliu ringrazià à u sgiò Lütfi, u nostru Ministru di i Trasporti è a squadra di e ferrovie per avè seguitu à compie stu travagliu u più prestu pussibule è purtallu in Ankara."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*