A 35a riunione di e Delegazioni Ferroviaria di Turchia è Iran hè stata

A 35a reunione di a Delegazione Turca è Iraniana di Ferrovia hè stata: U 35 di e riunioni biennali trà e delegazioni turca è iraniana nantu à u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iran hè stata in Malatya. TCDD Malatya 5a Direzzione Regiunale è a delegazione di a Direzzione Regionale Iran RAI anu assistitu à a riunione.
In cunfurmità cù u protocolu firmatu trà a Direzzione Generale TCDD è a Direzzione Generale Iran RAI in Ankara in 1989, una riunione hè tenuta trà e delegazioni ogni dui anni nantu à u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iran. A riunione 5th hè stata in Malatya, cù a participazione di TCDD Malatya 35th Direzzione Regionale in nome di Turchia è RAI Tabriz Direzzione Regionale in nome di l'Iran cum'è delegazioni. À a riunione, u TCDD Malatya 5th Regional Manager Üzeyir Ülker hè statu presidutu in nome di Turchia, è a delegazione iraniana hè stata presiduta da RAI Tabriz Regional Manager Mir Hassan Mousavi.
TCDD Malatya 5th Manager Regionale Ülker hà datu infurmazioni nantu à i prublemi in u trasportu di merci è di passageri trà i dui paesi è u futuru di u trasportu è hà dettu: "Cum'è paese, avemu relazioni amichevuli è fraterni cù l'Iran. Cum'è ferrovie, avemu ancu relazioni cummerciale è di gestione Kapıköy, chì hè a porta di uscita di a strada Malatya, Elazığ, Bingöl, Muş, Tatvan è Van Kapıköyü versu l'Iran, hè una porta induve l'esportazioni è l'impurtazioni si facenu trà i dui paesi. hè a sola porta di cunfini in a nostra regione. U nostru voluminu di u cummerciu hè cresciutu annantu à l'anni per via di una crescente impurtazione è esportazione, è u valore chì avemu ottenutu finu à avà hè di circa 600 mila tunnellati. "Un quartu di questu hè importazione, è trè quarti sò prudutti d'esportazione in Iran è altri paesi", disse.
Iran RAI Tabriz Regional Manager Mir Hassan Mousavi hà dichjaratu chì ci sò boni relazioni è cooperazione trà i dui paesi amichevuli è musulmani in u trasportu è in ogni prublema.
Mousavi hà nutatu chì una riunione hè stata fatta trà i Direttori Generali di i Ferroviari Turchi è Iraniani è e boni decisioni sò state prese in u trasportu ferroviariu è hà dettu: "Avemu boni relazioni in termini di ecunumia, cultura è pulitica. I ferrovie ghjucanu un rolu assai impurtante per ghjunghje à una bona capacità. Avemu fattu assai boni decisioni in riunioni precedenti. Avemu righjuntu un puntu assai bonu trà i dui paesi. U trasportu hè statu fattu trà e ferrovie di 612 paesi. Per quessa, ci sò dumande d'importazione è d'esportazione trà i paesi. Vulemu ghjunghje à 1,5 milioni di tunnellate in u trasportu ferroviariu. Pensemu chì ghjunghjeremu boni decisioni in questa riunione. "U nostru trasportu è i passageri ghjunghjeranu à un livellu megliu trà i dui paesi chè in u passatu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*