Anu distruttu l'Ascensore Disabilitatu in a Stazione YHT

U risultatu di l'offerta per a custruzzione di un ascensore disabilitatu nantu à u passaghju di l'autostrada
U risultatu di l'offerta per a custruzzione di un ascensore disabilitatu nantu à u passaghju di l'autostrada

Questu hè cumu si sò sfracciati l'Ascensore Disabilitatu in a Stazione YHT: I ghjovani aggressivi, chì anu fracassatu l'ascensore per i disabili è l'anziani in a stazione di Trenu d'Alta Velocità in Sakarya, sò stati registrati momentu per mumentu da a camera.
L'ascensore custruitu per i disabili è l'anziani in a stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) in u distrittu di Geyve di Sakarya hè statu dannatu da un gruppu di ghjovani. I ghjovani anu distruttu l'internu di l'elevatore è urinate dopu avè rottu a camera chì li hà registratu secondu à seconda.

"Queste imaghjini ùn sò micca imaghjini chì ci cunvene"

L'ascensore custruitu per i disabili è l'anziani in a stazione di treni Alifuatpaşa in u distrittu di Geyve hè statu dannatu da un gruppu di ghjovani. I ghjovani dannu l'elevatore colpendulu cù un bastone è poi distrughjenu a camera chì li filma. Allora urina in l'elevatore. U sindaco di Geyve, Murat Kaya, hà spartutu i filmati di a camera nantu à u colapsu di l'ascensore custruitu per i disabili è l'anziani in a Stazione Ferroviaria di Alifuatpaşa cù i membri di a stampa, dicendu: "Queste imagine ùn sò micca imagine chì ci cunvene, amichi".

"AMMINISTRAREmu UNA DENUNCIA CRIMINALE"

Dicendu chì cundanna e persone chì anu dannatu l'ascensore, u sindaco Kaya hà dettu: "Condannemu e persone chì anu dannatu l'ascensore chì avemu custruitu nantu à u passaghju di u trenu à alta velocità per i disabili è l'anziani in Alifuatpaşa. Faremu una denuncia penale ind'è u procuratore contr'à sti parsoni chì si sò cumportati di listessa manera ancu s'è no l'avemu avvistatu 3 volte prima. Normalmente ùn avemu micca furnitu sti imagine. Ùn permetteremu micca chì u nostru distrittu sia ricurdatu in questu modu. In ogni casu, l'elevatori eranu constantemente sguassati per via di uni pochi ignoranti. "Avemu iniziatu prucessi legali contr'à queste persone chì ùn puderanu mancu tollerà a camera chì avemu stallatu". disse

U filmatu di a camera mostra i ghjovani chì entranu in l'ascensore custruitu per i disabili è l'anziani è rompenu a camera cù bastoni. Hè statu amparatu chì i ghjovani hà causatu circa 5 mila lire di danni à l'elevatore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*