A scusa per a mo caminata hè u 3u Ponte

A scusa per l'aumentu hè u 3u Ponte: i trasportatori cuminciaru à aumentà l'aumentu di u prezzu di Yavuz Sultan Selim Bridge per i prudutti chì consegnanu à Istanbul. L'aumentu di u prezzu finu à u 20% sò fatti nantu à parechji prudutti, da frutti è ligumi à l'acqua in bottiglia, usendu i tariffi di ponte cum'è una scusa.
Un bumbardamentu di l'aumentu di i prezzi hà iniziatu nantu à i prudutti chì venenu da l'Anatolia è ghjunghjenu à Istanbul via camioni è TIR, attraversendu u Yavuz Sultan Selim Bridge (3rd Bridge). L'aumentu di u ponte fattu da i trasportatori in i prezzi di u trasportu hà causatu un aumentu di i prezzi di parechji prudutti, da l'acqua in bottiglia à frutti è ligumi, da u mobili à u trasportu.
0.60 PEN AUMENTA PER L'ACQUA
Danone Hayat Su Beylikdüzü ufficiale di u distributore hà dettu: "L'acqua in bottiglia di 2 litri, chì era 9.75 TL 19 ghjorni fà, hè diventata 10.40 TL. "Secunnu l'infurmazioni datu à noi da a cumpagnia, ci hè statu un aumentu di 0.60 kuruş per damijohn per via di l'alti tariffi di pedaghju di u ponte", disse. I rapprisentanti di u serviziu di u cliente di Danone Hayat Su anu cunfirmatu ancu l'aumentu.
HÈ RIFLETTU ANCHE À FRUTTI È VERDUMI
Ci hè avà una scusa per i tariffi di ponte in u ligame di a catena chì aumenta i prezzi trà u pruduttore è u mercatu. Burhan Er, presidente di a Federazione di tutti i cummercianti di frutta è verdura di Bostan (TÜMESKOM), hà dettu: "Se u veiculu chì vene da Antalya à a porta di u Mercatu d'Istanbul per 500 lire oghje costa 3 lire per via di u 800u Ponte, Aghju da riflette sta situazione nantu à u pruduttu. Ùn cambia micca s'ellu ci hè più carburante diesel, ponti o strade. "Questu aumentu di prezzu hè riflessu in u pruduttu", disse. Er hà dichjaratu chì hè inevitabbile chì sta situazione serà riflessa in un aumentu di prezzu nantu à i scaffali di u mercatu.
U NOSTRE COSTU DI TRASPORTU AUMENTU
3. I pruduttori di mobili sò trà quelli chì riflettenu i tariffi di u ponte. I pruduttori di mobili chì vendenu da u latu anatolianu dichjaranu ancu chì anu da riflette a tarifa di 300 lire risultante da u trasportu nantu à i prudutti. Hakan Ayas, un fabricatore di mobili in Sancaktepe, hà dettu chì i costi di trasportu è di trasportu di i mobili anu aumentatu per via di a strada longa è di u peghju altu, è anu riflettutu questu nantu à u pruduttu cum'è 10 per centu.
"I FABRICANTI DI MOBILI SONO IN UNA SITUAZIONE DIFFICILE"
I pruduttori di mobili dichjaranu chì ùn hè micca pussibule di copre u costu per unità, ma anu dettu à u cunsumadore u mutivu di l'aumentu è u cliente hà trovu raghjone. Ahmet Güleç, presidente di l'Associazione Turca di i Fabbricanti di Mobili (MOSFED), dichjara chì, in particulare, e cumpagnie di trasportu dumandanu un costu crescente da e cumpagnie di mobili, è hè per quessa chì i pruduttori di mobili sò affruntati cù un prucessu difficiule. "Alcune cumpagnie anu datu aumenti, alcune resistenu. "L'imprese di trasportu volenu aumentà i prezzi da 10-15 per centu", hà dettu Güleç, aghjustendu chì e negoziazioni cuntinueghjanu, ma hè probabile un aumentu.
CUSTO AUMENTU, 20% AUMENTA
Cume a distanza percorsa aumentava è u pedamentu aumentava, e cumpagnie di trasportu anu digià aumentatu i tariffi di distanza esistenti. A tarifa di distanza più corta hè stata aumentata da 300-10 per centu in cumpagnie chì i so costi anu aumentatu da almenu 20 lira.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*