Golden Valve Award per u prughjettu Can Companion

Premiu Golden Valve per u prughjettu Life Companion: U prughjettu "Can Companion", iniziatu da Aksa Gas Natural per abbonati cù disabilità auditive, di parlà, di visione è fisiche chì anu difficultà à spiegà e so dumande, hè statu cunsideratu degnu di u premiu Golden Valve à u Cume di l'Energia di Turchia. Cù u so prughjettu, chì hè ghjuntu à a vita in 2015, Aksa Gas Natural furnisce un serviziu direttu à l'abbonati disabili chì ùn ponu micca sprime e so dumande per u telefunu.

Furnendu servizii di distribuzione di gas naturale ininterrotti è sicuri à i so abbonati in 19 distretti è cità in 24 regioni è 106 pruvince in Turchia, Aksa Natural Gas hè stata premiata u premiu Golden Valve per u so prughjettu di rispunsabilità suciale, chì u nome breve hè "Life Companion" abbonati cù disabilità. U CEO di Aksa Natural Gas, Yaşar Arslan, hà ricevutu u premiu da Fatih DÖNMEZ, Sottosegretariu di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali, à a Cumita Turchia di l'Energia tenuta in Adana u 23-25 ​​​​nuvembre.

U CEO di Aksa Natural Gas, Yaşar Arslan, hà manifestatu a so satisfaczione nantu à u sughjettu; "U prughjettu Can Companion, chì avemu principiatu l'annu passatu, hè statu una fonte di orgogliu per noi. Ci hè più di 8 milioni di citadini disabili in u nostru paese. E persone disabile affrontanu una larga varietà di sfide in tutti i campi di a vita. Cum'è un gruppu chì furnisce servizii in una grande zona cum'è un terzu di Turchia, simu felici di esse un "Life Companion" in u nostru campu in a vita di e persone cù disabilità. Stu premiu chì avemu ricevutu hè statu una motivazione separata per noi. Vogliu ringrazià u Cumitatu Esecutivu è Evaluazione di u Cumitatu di l'Energia, chì ci hà ritenutu degni di stu premiu, è tutta a nostra squadra chì hà pusatu u so core nantu à u prugettu ".

Rompe e barriere cù u call center

Aksa Gas Natural hà u scopu di truvà suluzioni ghjunghjendu rapidamente à l'indirizzu pertinente à u minimu signale chì vene da abbonati disabili chì ùn ponu micca furnisce a so dumanda o notificazioni d'emergenza à e cumpagnie di distribuzione utilizendu strumenti di cumunicazione cù u prughjettu "Can Companion" chì sta implementendu.

Arslan hà datu infurmazione nantu à u cuntenutu di u prughjettu Can Companion; "In u scopu di u prughjettu Can Companion, ci prememu à l'aiutu di i nostri abbonati cù disabilità auditive, di parlà, di vista è fisiche chì anu difficultà à spiegà e so richieste o à applicà e direzzione da trasmette. Quandu quelli chì anu registratu in u sistema di abbonati di Aksa Natural Gas chì sò disattivati ​​chjamanu a "Line d'Emergenza di Gas Naturale 187", u sistema mostra automaticamente chì a chjama hè stata da un abbonatu disabilitatu. Se l'ufficiale di u call center ùn pò micca cumunicà cù l'abbonatu disabilitatu, manda immediatamente e squadre d'emergenza di gas naturale in a regione è supera l'ostaculi ".

In a so dichjarazione in Turkey Energy Summit, Arslan hà ringraziatu à u sgiò Mustafa Yılmaz, presidente di l'Agenzia di Regulamentu è Supervisione di u Mercatu di l'Energia (EMRA), chì dà una grande impurtanza à i prughjetti di rispunsabilità suciale è di aumentà a qualità di serviziu di i cunsumatori di gas naturale, à u cunsigliu EMRA. i membri, Capu di u Dipartimentu di Gas Naturale, hà ancu ringraziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*