In a crisa İZBAN, salve di 5 punti da Delican à CHP

In a crisa İZBAN, una salvezza di 5 articuli da Delican à u CHP: Circa una settimana hè passata da a decisione di i travagliadori İZBAN di greva indefinitu. L'acque nantu à u prublema, chì fastidianu a ghjente di Izmir è paralizanu u trafficu internu di a cità, ùn si fermanu. Infine; L'incontri trà u presidente provinciale di AK Party İzmir, Bülent Delican, è a ricerca di una formula sò ghjunti in prima linea. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu è u presidente provinciale di CHP Asuman Ali Güven anu fattu dichjarazioni per Delican.

Bülent Delican, presidente provinciale di u Partitu AK İzmir; reagisce à u targeting di una crisa inmanageable cum'è u più innocente cercatore di suluzione, hà fattu una dichjarazione cù punti 5, chì hè un puntu. Delican hà dettu in una dichjarazione; Nutendu chì u CHP è l'amministrazione lucale cercanu un caprettu per questu prublema di İzmir, cum'è sò stati per anni; "Devianu l'agenda, si rifugianu in scuse, cercanu di scaccià una rispunsabilità in più. Duveranu travaglià per mette fine à a greva, chì hè avà in a so seconda settimana, invece di vede u mo sinceru è assai secretu chì cercanu una suluzione cum'è u burro per mette nantu à u so pane ".

Eccu a risposta in 5 punti di u presidente provinciale di u Partitu AK İzmir Bülent Delican à ciò chì hè statu dettu annantu à u prucessu è ellu stessu:

1) Ùn si stancavanu di circà i capri espiatori è di fà scuse.
Da EIA à Garbage è mercatu; Ùn si stancu micca di circà i capri espiatori per ogni prublema chì ùn puderanu micca risolve cù e so capacità in Izmir. Ùn sò stanchi di fà scuse. E suluzioni è u sustegnu di u nostru Primu Ministru, u Signore Binali Yıldırım, è i nostri ministri sò evidenti. Ma ogni volta chì anu affruntatu una crisa, era u so travagliu di creà un caratteru di cattivu, è ci anu miratu. Avà ancu; Facenu questu in a crisa İZBAN. Sò quelli chì anu vultatu l'ochju à una greva indefinita è evitendu a cunciliazione è a risoluzione. Sò quelli chì cercanu di esce da l'affari cerchendu un caprettu. Izmir hà sperimentatu assai, avà hè pienu.

2) Un classicu CHP hè accadutu
Partitu AK; Hè stata à u travagliu per 15 anni è hà avanzatu cù successu cù investimenti durante u so regnu. Face ciò chì hè necessariu per İzmir, è farà cusì. Invece di mira à u guvernu di u Partitu AK à ogni opportunità; fà calculi curretti è cumunicà currettamente. Fighjendu orgogliu di finisce u subcontractor in Izmir, chì chjamanu u nostru castellu; Ùn puderete micca cuncludi un accordu cullettivu chì site parte, cum'è ùn pudete micca, saboterete quelli chì cercanu di truvà una suluzione in questa materia. Diterete: "Wow, cumu si scontra Bülent Delican cù i partiti, chì hè dopu". Innò, ùn saccheghjate micca. Hè literalmente un classicu di CHP, è İzmir perde di novu. Invece di ghjucà cù percepzioni è paràmetri publichi, anu da pruvà à dialogu cù i travagliadori è i partenarii di a cumpagnia. Ch'elli truvà una suluzione. Hè cusì difficiule di sparte a perdita cù i partiti, persuade è risolve u prublema? Ma di sicuru, hè una questione d'intenzione !

3) U mo cunsigliu à u sgiò Güven...
U presidente provinciale di CHP Asuman Ali Güven dice; "İZBAN hè una cumpagnia cumuna cù u statu è anu u pesu. Delican hà una expectazione pulitica. Se u Partitu AK vulia, sta greva ùn saria micca accaduta ". Prima di tuttu, a più grande diferenza trà mè è u mo cumpagnu CHP hè questu; Mentre facia navette trà i partiti per risolve una crisa chì chjude Izmir è si trasforma in u soffrenu di milioni di persone; stavanu discutendu da i so posti in cunfurmità cù u tipu di puliticu chì u sgiò Kocaoğlu hè abituatu.

errore; Insinuendu chì u guvernu puderia prevene a greva sottu u statu d'emergenza, anu dimustratu quantu sferenti da a classa obrera-travagliatrice, chì dicenu chì sò sempre stati cun elli in tuttu u prucessu storicu. Inoltre, assai oltre i mo sinceri riunioni bilaterali; Hà fattu a pulitica per a crisa İZBAN. U mo cunsigliu à u sgiò Güven; Cum'ellu hà fattu in Kültürpark, unu di i prughjetti chì İzmir hà discututu di pocu tempu, ùn sprime micca opinione à u publicu senza scuntrà cù i partiti è furmendu una idea in a so mente.

4) A quistione ùn hè micca quella di u sgiò Aziz.
İZBAN; Hè un prughjettu implementatu cumuna da l'amministrazione cintrali è l'amministrazione lucale, chì hè cumpostu di diversi partiti, è hà ricevutu un premiu da l'Europa in quantu à sviluppà una cultura di cunciliazione è di fà affari inseme. È hè un mudellu di trasportu chì porta più di 300 mila persone in İzmir per ghjornu. Aziz Kocaoğlu ùn hè micca l'unicu rispunsevuli di a crisa chì facemu oghje. Nè eiu nè un altru ufficiale di u nostru partitu ùn hà mai insinuatu in questa direzzione.

Quandu questu hè u casu; Mi fa fatica à capisce cumu Kocaoğlu, unu di i trè pilastri di a crisa İZBAN, hà distortu è allargatu a mo dumanda di appuntamentu per a suluzione di u prublema è a visita di u sindicatu chì aghju fattu per u listessu scopu, à u publicu. Kocaoğlu, chì ùn avemu micca criticatu direttamente quandu a crisa İZBAN hà ghjuntu à questu puntu, hè diventatu u primu rispunsevule per a continuazione è a crescita di a crisa evitendu u dialogu è sabotendu i nostri sforzi di suluzione in questu prucessu. Ciò chì ùn avemu micca scurdatu è ùn deve esse scurdatu hè chì ùn importa micca quantu u presidente CHP di İzmir si alluntanassi da u clima di dialogu è di tolleranza, u prublema hè; Ùn hè micca una materia di Aziz Kocaoğlu o TCDD; in tuttu, hè a "questione di Izmir", chì hè stata cundannata à un grande trafficu.

5) Sò sempre in u stessu locu ...
Aziz Kocaoğlu, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir; S'ellu ùn avia micca sviatu, decifratu è sabotatu a conversazione telefunale chì avemu avutu, avissi statu vulutu esse un "mediatore" ordinariu senza alcuna intenzione pulitica in questa crisa, in nome di u populu di İzmir. Comu dicenu; Vuliu calmà Izmir, micca cunfundà. Ancora oghje; Sò à u listessu puntu è continuu à crede chì a suluzione di sta crisa, chì si vole à trasfurmà in materiale puliticu, hè u dialogu è a tolleranza.

Ancu u Signore presidente Aziz Kocaoğlu prova di dà un rolu; Cum'è u capu provinciale di un partitu chì hà guvernatu cù successu stu paese per 15 anni; Vogliu esse cunnisciutu chì in ogni prublema chì cuncerna tutta Izmir, mi alzaraghju da a mo sedia è parlerà à i partiti di u prublema è travaglià per una suluzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*