L'Afghanistan hè cunnessu cù l'Europa da a linea ferroviaria

L'Afghanistan hè cunnessu à l'Europa cù a linea ferroviaria.
L'Afghanistan hè cunnessu à l'Europa cù a linea ferroviaria.

A linea ferroviaria, partendu da u distrittu Andhoy di a pruvincia di Faryab in u nordu di u paese, hè prevista per fà una cuntribuzione significativa à u sviluppu ecunomicu di l'Afghanistan.

Faryab Governor Said Enver Sadat hà dichjaratu ch'elli miranu à a participazione di l'Afghanistan in l'ecunumia internaziunale è regiunale cù stu prughjettu è hà dettu: "In questu modu, u nostru mercatu domesticu crescerà è a nostra ecunumia svilupparà".

Sadat hà enfatizatu chì a linea ferroviaria serà un simbulu d'amicizia, di fiducia mutuale è di fratellanza trà i paesi è furnisce opportunità di travagliu per centinaie di persone.

L'imprenditore Haji Mustafa Kul hà dettu chì l'apertura di a ferrovia faciliterà sia l'esportazioni sia l'impurtazioni Prima di a ferrovia, anu mandatu e so merci à i paesi europei via u Pakistan in cundizioni difficili è à costi elevati, ma grazie à questa ferrovia, ponu mandà e so merci à. paesi sia in pocu tempu è à pocu pressu.

L'Afghanistan, chì ùn hà micca accessu à u mare, hà attualmente solu una reta di ferrovia chì passa per l'Uzbekistan.

L'Afghanistan, chì importa a maiò parte di i prudutti, esporta tappeti tessuti a manu, frutti freschi è prudutti tessili.

A custruzzione di a ferrovia di 88 chilometri trà Atamurad in Turkmenistan è a stazione di Akina in Afganistan hè stata realizata da Turkmenistan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*